Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Ik heb thuis een schotel en nu wil ik me daar graag in gaan verdiepen.<BR>Wie zou mij eens op weg kunnen helpen. Ik ga hier geen gerichte vragen stellen, daar is het forum te klein voor.<BR>ICQ 27423475<BR>MSN hvdvelden@noknok.nl
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Ik ga wel een gerichte vraag stellen <P>Hoezo is het forum te klein ?<P>Ik denk eerder dat je het verkeerde forum<BR>hebt gekozen en bij Algemene Beginnervragen <BR>moet zijn.<P>Maar ik heb daar begrip voor, tenslotte ben <BR>je immers een "Echte beginneling"
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Gerichte vragn zijn altijd welkom op het forum denk ik, als je maar niet om keys zeurt. ICQen mag ook natuurlijk maar dan moet je je ICQ wel aan zetten natuurlijk.<p>[ 18-10-2001: Message edited by: Bigfoot1972 ]
Johan45 Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 @YosSa<BR>Het is misschien wel handig om iets meer te vertellen over de schotel die je thuis hebt.<BR>Zoals bijvoorbeeld;<BR>Wat voor schotel heb je.<BR>Wat staat er op de Lnb.<BR>Wat voor merk en type decoder heb je.<BR>Als er een kaartje bij zit wat staat daar dan op.<BR>Is het geheel nog aangesloten op de Tv en werkt het nog.<BR>Zet deze gegevens zover als je weet hier op dit board en dan is er vast wel iemand die er iets over kan vertellen.<BR>Denk dat dit straks wel verplaatst is naar algemene beginnersvragen.<P>suc6 Johan. Vult u rustig aan !!!
nesajelka Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Yos SA..<BR>Wat je vooral MOET doen is deze bord goed door lezen dan merk je dat hij echt niet klein is en dat er veel antwoorden op jou vragen er op staan ,kom je dan nog niet uit stel dan die gerichte vraag en je zou het zien er is altijd iemand die je helpt.
Aanbevolen berichten