Gast Geplaatst: 19 juni 2003 Geplaatst: 19 juni 2003 hallo iedereen 1.56i ß3 wil ik nu in mijn ontvanger-een 5816 /23 A-6071 dus kan iemand mij vertellen waar staat wat ik precies moet doen om die erin te krijgen ik heb begrepen dat als ik die erin heb <1.56i ß3> ik dan met bepaalde keys weer verder kan kijken naar canal rd en bl ik hoop dat dit klopt misschien dat iemand mij ook kan vertellen hoe ik bij mij PM kan komen groet fortean
guykers Geplaatst: 19 juni 2003 Geplaatst: 19 juni 2003 hallo iedereen 1.56i ß3 wil ik nu in mijn ontvanger-een 5816 /23 A-6071 dus kan iemand mij vertellen waar staat wat ik precies moet doen om die erin te krijgen kijk een verder op dit forum bij: nieuwe versie 1.56i (ß3) door M_Z team http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...amp;amp;fpart=1 of op de home page van M_Z (zeguers.be) ik heb begrepen dat als ik die erin heb <1.56i ß3> ik dan met bepaalde keys weer verder kan kijken naar canal rd en bl ik hoop dat dit klopt dat klopt misschien dat iemand mij ook kan vertellen hoe ik bij mij PM kan komen boven in het scherm tab massageboard, mijn profiel succes nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen