Gast Geplaatst: 20 juni 2003 Geplaatst: 20 juni 2003 hallo iedereen ik heb zojuist v1.56 beta 3 NL erin gezet en mijn dag kan niet meer stuk... het is gelukt op mijn 5816/23a/6071/19a ontvanger tezamen met de Fun5in1v1.20 files erin <thanks for the tip Majoor!> en ik heb weer canal rd en bl en nederlandse zenders mij benieuwen of de **$*@*%*&^*#** files ook werken auto omschakeling naar irdeto etc Thanks Marc en Team ! X-zone werkt helaas niet , maar dat zal wel zo horen toch heb ik nog wat: toen ik de ontvanger had gepatched heb ik daarna de ontvanger laten zoeken naar kanalen hoop dat dat niet verkeerd was ook zou ik graag willen weten wat monoblock betekent? en hoe ik een lijst van alle kanalen , zoals die nu in mijn ontvanger staan , in mijn computer krijg nogmaals bedankt iedereen !! groet fortean/rinus
Gast Geplaatst: 20 juni 2003 Geplaatst: 20 juni 2003 Zie topic van Marc over FlashCvt - als je dat goed doet heb je de M_Z settings meteen, hoef je niet te laten zoeken naar kanalen. Je kunt met FlashCvt ook de settings uit je decoder trekken, bewerken en weer terug stoppen. Richard
Gast Geplaatst: 20 juni 2003 Geplaatst: 20 juni 2003 Richard bedankt wat ik bedoel is dat er staat: settings zitten al in de firmware dan kreeg ik nog bij de firmware :reserve settings 512k echter dat is een .bin file ik neem aan dat daar de kanalen in staan? hoe kan ik die bekijken? groet fortean
M_Z Geplaatst: 20 juni 2003 Geplaatst: 20 juni 2003 Je kunt de reserve settings gebruiken om met MediasatStudioEditor (KLIK HIER) te bewerken, en dan kun je die weer met FlashCvt in je ontvanger zetten. Maar ook dan moet je opnieuw en direct erachteraan de eeprom erin zetten die hierbij geleverd is. M_Z
Gast Geplaatst: 20 juni 2003 Geplaatst: 20 juni 2003 M_Z bedankt das dus de eeprom erin zetten en de reserve settings wat ik echter dus wil -is een lijst van de kanalen zoals die nu <nadat ik mijn ontvanger kanalen heb laten zoeken> in mijn ontvanger staan met welk programma kan ik dat doen? en wat is monoblock? en klopt het dat X-zone het niet doet bedankt fortean
Gast Geplaatst: 20 juni 2003 Geplaatst: 20 juni 2003 ik ben er inmiddels achter "hoe" te omschrijven wat ik bedoel-ik heb het verhaal nog eens doorgelezen op Marc's pagina: ik wil met flash.cvt alleen de flash512.bin <de kanalenlijst > uit mijn ontvanger halen , kan dat? zo ja , hoe heb ik namelijk die flash512.bin dan kan ik hem met mediaeditor opslaan als tekstbestand en das voor mij handig : een kanalenlijst in textformat in mijn computer dus een lijst van de kanalen zoals ik die nu heb nadat ik de ontvanger heb laten zoeken naar kanalen groet fortean
Gast Geplaatst: 20 juni 2003 Geplaatst: 20 juni 2003 ik heb hetzelf al opgelost ik heb het met declink gedaan iedereen nogmaals bedankt groet fortean
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen