Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Ik heb een Grundig overgenomen van iemand anders als ik daar een orginele c+ kaart indoe krijg ik toch nog geen nl. zenders. Wel engelse, duitse en vele andere maar ik kijk graag nl. Ik krijg een melding e05 onbekende kaart. Terug in mijn philips decoder gestopt krijg ik weer gewoon beeld, iemand enig idee??
Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 De Grundig heeft een zgn. NL Cam, hierop werken alleen originele kaartjes, of speciale files. Afhankelijk van het type kaart je gebruikt is hier wel een oplossing voor, vaak werken files voor Pace 500 hierop.(mits kanalen voor C+ goed zijn ingelezen) Gebruik je Goldkaart of zo, en Pace files werken niet, heb ik nog wel een oplossing, maar dan via Email
Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Hallo<p>De philips is een seca doos, en de grundig is een irdeto doos. dus heb je voor allebei een andere kaart nodig.<p>Groetjes Sjefke..
rienk Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 zo simpel is het (of wordt het nu toch moeilijk met de verschilende codeer systemen van anaal + ) Rienk
Aanbevolen berichten