Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds even krijg ik steeds de melding op de Duitse Pr*m**r°s 'INSERT CARD' en het beeld valt uit ! Soms komt het even terug,maar daarna terug hetzelfde fenomeen. Is er iemand die weet wat hier gaande is ?

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb hier ook last van. Krijg het niet op gelost. Heb een humax 5400 met P.

Heeft iemand een oplossing !!!

Geplaatst:

Heb geen probleem. Ik heb een Humax met 3.2 patch en een funkaart.<p>Welke files gebruiken jullie confused.gif" border="0 <p>gr.

km

Geplaatst:

Hi, ook ik heb sinds gisteren hier last van.

File die ik gebruik komt van b***mer.

Heb al van alles geprobeerd. Weet iemand raad?

Geplaatst:

Ik heb het probleem bij mij opgelost door nieuwe patch te installeren. Werkt nu weer prima met Beamer files (zonder deze aan te passen)

Geplaatst:

P.W werkt nog niet goed. (beter dan eerst).

Elke 3 a 4 minuten doet ie de kaart extracten.

Beeld valt dan 2 sekonden weg.

Gebruik de beamerkeys.

Waar kan ik een P. voor de humax vinden die dit

probleem niet heeft?

Geplaatst:

Ik begrijp er even niets van... ik heb de HUMFREE 3.2 patch geinstalleerd en heb met de laatste b**mer files(11.11) het zelfde probleem ?<p>Kierewiet

Kierewiet@gmx.net

Geplaatst:

Heeft allemaal niets met ontvanger of patch te maken. De autoupdating goldwafers kunnen de keys van premiere niet meer verwerken.

Oplossing: PMK en prov-id verwijderen (ff etc.).

Geplaatst:

Doet dit probleem zich alleen voor bij de Humax of zijn er ook nog mensen met andere decoders die dit probleem hebben sinds vorige week ?

Geplaatst:

Hi P/W kijkers: hier nog iemand met hetzelfde probleem; ik werk met een Echostar 3000I en die doet het prima op een free-cam; maar mijn Humax heeft hetzelfde probleem ook nog na een nieuwe patch 10306P. Een vraag aan Hans Schnock:

welke patch heb jij gebruikt en doet die het nog zonder problemen?

Groetjes, Merkel

Geplaatst:

Hier op een Echostar DSB 9800 met amon 4.0 cor. zelfde problem. Oplossing beamer met allemaal FF etc. werkt hier ook niet. Kijk PW nu met een funcard en 3 in 1 file.<p>Groetjes Regi<p>[ 19-11-2001: Bericht gewijzigd door: Regi ]</p>

Geplaatst:

nog even dit: uit balorigheid heb ik mijn Humax even op de radio gezet. Na een paar minuten verscheen een kader met vermelding code 16???

Dan komt smartcard accepted en valt het beeld even weg! Ra-Ra hoe komt dit????

Merkel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.