degas Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 als er nu nog iemand een flash plugin en een java plugin kon maken was het helemaal gaaf. afwachten maar
basix Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Ik ga Traveller's laatste proberen van zodra ik kan. Ik zit nu met een groot project, ik heb de kans nog neit gehad om het te doen.. Ik laat jullie wel wat weten groetjes basix
Gast Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Bedankt voor de reacties heb het nu begrepen, maar werkt nog niet met mijn nieuwste traveler en router Netwerk en router moet 100% zijn want ik update prima De blauwe knop geeft inderdaad nu het menu heb de naam ook kunnen vernaderen allemaal geen probleem. Maar als ik de browser aanzet dan komt er heel even een muispijl en een stukje groen scherm maar springt dan weer terug naar zijn plugin menu Zit dus nog op het juiste idee te wachten of file aanvulling cd patch Of moet ik overstappen op Ronals image Bedankt voor de reacties en groetjes ik ga even in andere groepen neuzen misschien dat daar nog iets boven water komt dan horen jullie het wel
Romeo_ Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Als je ervaring hebt met linux kan ik hier de debug manier voor enigma zetten. Misschien dat je dan een error/bug ziet langskomen waardoor e.e.a. niet werkt. (NB: fout debuggen -> geen TV kijken..) The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 1 ding is dus bekend en dat is als je traveller's image gebruikt dan werkt de browser niet. Wat nog resteerd is een oplossing. Wie o wie is de slimste van ons?
Romeo_ Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 om de eventuele fout eruit te kunnen halen : open start_enigma en zat alles na de /bin/enigma een # (=commenten) ervoor reboot de dreambox start een telnet sessie naar je dreambox killall enigma enigma & zap nu wat rond -> je ziet dat je output krijgt in je telnet-sessie geef heleboel enter-tjes doe nu de handeling die de fout veroorzaakt.. nu moet je iets zien in je telnet-sessie dit kan je bijv. hiero plakken voor de image-bouwers of iemand die de fout wilt analyseren. -- als je klaar bent : edit weer start_enigma en haal al die # weer weg. reboot NB1: (key-updates etc. voor je emu's worden deze hele sessie niet bewaard) NB2: ben je niet ervaren met linux : doe dit dan niet The Source is Out There....
rai Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Gebruik Traveller (sinds gisteren de nieuwste) en geen probleem met de browser. Gewoon alles precies neerzetten waar het in de zipfile ook staat. Dus werkt prima op traveler.
Gast Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Dat is dan goed nieuws is het de Nieuwste Traveller??? Natuurlijk heb ik gedaan wat er stond, maar ja je weet het Ik he de star pagina juist gekozen met alleen text om conflicten te vermijden van java of i.d. Ik heb deze volgende chmods 777 scheen ook goed te zijn welke heb jij gedaan chmod -R 755 /hdd/links chmod -R 755 /var/tuxbox/plugins chmod -R 755 /var/plugins Ik kijk maar naar alle kleinigheden om iets te ontdekken Bedankt voor je inzet groetjes
Gast Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Citaat: Gebruik Traveller (sinds gisteren de nieuwste) en geen probleem met de browser. Gewoon alles precies neerzetten waar het in de zipfile ook staat. Dus werkt prima op traveler. Hmm... did exactly that... Maar zonder resultaat... 'k Krijg heel even de browser te zien (zwart vlak met een witte pijl) maar hij is meteen weer weg... Ik dacht dat het misschien aan de 4:3 -> 16:9 instellingen lag maar die heb ik allemaal eens getest zonder resultaat... Damn...
rai Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Hi, Het enige dat ik niet gedaan heb is de files gebruikt die in die lib dir bijgeleverd worden. Op mijn HD heb ik de volgdende files staan in m'n links dir. drwxr-xr-x 3 root root 344 Jan 1 02:18 . drwxr-xr-x 22 root root 720 Jan 1 01:14 .. drwx------ 2 root root 248 Jan 1 01:40 .links -rwxr--r-- 1 root root 3038052 Feb 18 2003 elinks -rw-r--r-- 1 root root 0 Jan 1 02:18 files -rwxr--r-- 1 root root 1165008 Jan 1 2003 libc.so.6 -rwxr--r-- 1 root root 1105275 Jan 1 2003 libcrypto.so.0 -rwxr--r-- 1 root root 133876 Jan 1 2003 libjpeg.so.6 -rwxr--r-- 1 root root 414652 Jan 1 01:23 libm-2.2.5.so lrwxrwxrwx 1 root root 13 Jan 1 01:26 libm.so.6 -> libm-2.2.5.so -rwxr--r-- 1 root root 489632 Jan 1 2003 libpng.so.3 -rwxr--r-- 1 root root 138612 Jan 1 2003 libssl.so.0 Wat je ook even kan proberen is wat er gebeurd als je op de prompt alleen maar ./elinks tik in de /hdd/links dir op je hdd. Je moet dan in je telnet progje een zwart scherm krijgen. Druk je vervolgens op F10 van je funtie keys, dan krijg je een witte balk met opties. Je kan dus ook characterbased internetten. Als dit werkt dan ben je al een heel eind. Succes.
Gast Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Interesting... Dan krijg ik deze foutmelding... /hdd/links > ./elinks ./elinks1: relocation error: ./elinks1: symbol pow, version GLIBC_2.0 not define d in file libm.so.6 with link time reference /hdd/links >
Toine Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 hier precies hetzelfde met de laatste traveller....
Hotbird Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 vandaag geinstalleerd onder de ronaldversie van 11-06. browser werkt prima, ik heb nu alleen een probleem om in mijn mp3 of filmdir te komen: box slaat direct vast! ik gebruik een gemounte harddisk, misschien dat dit het probleem kan zijn? hebben meerderen hier last van? Ron
Gast Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Ik heb dit ook geprobeerd omdat ik hetzelfde probleem heb en krijg dan een zwart scherm en daarachter zit het tv beeld verder kan ik niets meer doen dan uitzetten in telnet krijg ik ./elinks1: relocation error: ./elinks1: symbol pow, version GLIBC_2.0 not define d in file libm.so.6 with link time reference /hdd/links >
rai Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 OK, zoals je ziet staat de libm.so.6 gelinkt naar de libm-2.2.5.so die in de links dir staat. De versie die ik gebruik is inderdaad heel oud. Jullie hebben geluk, deze file is kliener dan 500 kb, dus kan hem dan attachen aan dit bericht. Hierbij dus de versie die ik gebruik. 345444-libm-2.2.5.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen