Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen hoe ik in mijn nokia 9500 de kanalen weer kan orderen ik heb fta 2.3 versie er op zitten met wat voor progamma kan dat eventuel

Geplaatst:

wolfgang heeft een prachtig programma voor de mediamasters geschreven. kost DM50.--

www.setedit.de

als je DVB2000 in je box zet zijn er ook nog een paar prima gratis editors, en bovenal kan je ineens een stuk meer met je nokia.

Hoort trouwens meer in het nokia forum thuis denk ik.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

dvb edit is een prima proggie hiervoor en bovendien gratis,weet zo niet meer waar te downloaden maar een zoekmachine doet wonderen.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

ja ik zie bij rehtec alleen maar dvb staan maar dat het ik er niet op zitten dus gaat het met dat edit progamma ook en met een nul modum kabel op nokia rs232 of is er een ander progamma voor nodig ik heb in een zaak een tijd terug files er in latten zetten maar die maakte de kast open en ze haalde er een jumper af .

Geplaatst:

dvb 2000 is firmware en word d.m.v. een bdm interface in de ontvanger gezet.

Zodra dvb 2000 in je ontvanger zit kun je met proggies zoals setedit en dvb edit je kanalen wijzigen en in de ontvanger zetten.

Je moet dan inderdaad gebruikmaken van een nulmodemkabel en de rs232 uitgang.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.