Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 het satellite funboard is volgens mij weer down.<BR>de pagina kan niet meer worden wergegeven.<P>het houd niet op he.....<P>gr opeltje
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Ja, Freekje is weer bezig.<BR>Uiterlijk woensdagavond zijn we weer terug.<P>Boer Koekoek is nu de server aan het inrichten, een vaste.
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Prima zaak Tiger! <P>Wat is de url van het nieuwe bord?
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Hou voorlopig <A HREF="http://www.satellitefun.com" TARGET=_blank>www.satellitefun.com</A> in de gaten.<BR>Dit gaat wel veranderen maar daar volgt nog bericht over.
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 potverdr** wat een geeikel is dit zeg.<P>ze willen dus echt niet luisteren he???<BR>moet het nu echt zo???<P>gr opeltje
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 potverdr** wat een geeikel is dit zeg.<P>ze willen dus echt niet luisteren he???<BR>moet het nu echt zo???<P>gr opeltje <BR>(sorry, deze is dubbel en kan dus weg. alleen de admin kan hem verwijderen)<P>[ 05-02-2001: Bericht aangepast door: opeltje ]<p>[ 05-02-2001: Bericht aangepast door: opeltje ]
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Nee, ze willen inderdaad niet luisteren en het schijnt dus echt zo te moeten. <P>Ik ben er ook niet blij mee, maar ik lach me van de andere kant ook weer kapot omdat ik weet dat C+ er op die manier meer mee geschaad word dan geholpen.<BR>Daar mogen ze dan eens over nadenken, maar dat kan ook niet want dat kost moeite.<BR>Op de FDSE dag in Siegerswoude hebben we het volgende besloten:<BR>Canal+ doet niets als<BR>1.) Het moeite kost<BR>2.) Het geld kost<BR>3.) Het op service begint te lijken<P>Die advocaat hebben ze als bedrijf toch nodig en kost geen geld, een email kost geen moeite dus....<P>Al het andere waarbij 1 of meer van bovengenoemde punten aangehaald kan worden, zal niet door C- uitgevoerd worden of meteen weer gestopt worden. <BR>Je kan zo ook de medewerkers geen cursus "service" gaan geven, want dan voldoe je weer niet aan punt 2 en 1 want zo'n cursus kost geld en moeite, etc.
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Hahaha je kent het bedrijf al aardig , je hebt er zelf toch niet bij gewerkt?
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 tja er zit wel wat in wat hierboven staat.<P>maar of het ook echt zo gaat werken??? <BR>alles wat geld kost is moeilijk bij hun, en het een en ander goed regelen is ook al taboe(sluit maar eens in een keer een abo af, gaat vast wat fout)<P>laat freek zich eens met hun betalende klanten bezig houden, daar hebben ze al werk genoeg van om de boel goed te regelen.(als ze dat al lukt)<P>we wachten wel af........<P>gr opeltje
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Ik ga maar eens duimen voor het funboard dat ze het minimaal een half jaartje mogen volhouden zonder tussenkomst van gezellige freek!
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Dankjewel Schot, da's bijzonder aardig.<P>@Tech: Ja je zou het bijna wel gaan denken he? Maar zo is het niet, ik heb ze gewoon een tijdlang in de gaten gehouden en bestudeert en dan leer men ook snel. <P>Opeltje, dat kan niet, want Freek zich met de klanten bezig houden, betekent omscholing of in elk geval ander werk doen dan ie gewend is (hij kan alleen internetten en emails versturen) dat kost dus te veel moeite dus wordt niet gedaan.<BR>Daarnaast is een tijdelijke uitzendkracht<BR>a.) goedkoper<BR>b.) hoef je niet op te leiden<BR>c.) makkelijker om eruit te gooien als je hem niet meer gebruiken kunt of onaardig vind worden of als hij lastig wordt (bijv. omdat ie service wil verlenen).
Aanbevolen berichten