Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 Met de IrSeka editor lukt het mij prima om de Seka aan te passen, maar ik begrijp niet hoe ik de Ir keys moet aanpassen.<p>Is er ergens een handleiding beschikbaar of kan iemand in een paar zinnen zeggen hoe ik moet omgaan met de keys, PROV 00, PROV 10, Channel ID's (01, .., 18) en Ir keys (01, 02, .., 0F, 11). Welke hex getallen dat ik tref op www moet ik waar aanpassen in IrSeka, ik kan geen link vinden tussen deze twee.<p> MvGr, Crazy
Kcplus Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 Op het www vind je op de juiste sites bijna altijd de provider-ID (3 bytes), plainmasterkey (8 bytes), en plainkeys (8 bytes). De eerste twee heb je nodig om een auto-update kaart te krijgen. De plainkeys (02 t/m 10/11) zijn nodig om het beeld op het scherm te toveren, echter dan wel samen met een geldige channel-ID.<p>Met de door jou genoemde editor pas je in de hexfiles dus uitsluitend de plainkeys aan. Er zijn ook sites waar je de geldige channel-ID's kunt vinden, doch de meeste files bevatten de juiste Ch-ID's al, en deze veranderen bijna nooit.<p>Pr*m W*r*d pas je aan bij Prov10; O*F (of C-, St***m) bij Prov00. ......alle orde komt voort uit chaos......
Gast Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Dank je voor je reactie.<p>Wel heb ik nog de volgende vraag<p>Men neme S*R*AM: ** ** ** Prov10 PMK DF ** ** ** ** ** ** ** Key 06 ** ** ** ** ** ** ** ** Key 08 ** ** ** ** ** ** ** ** Je ziet dat van de key's 06 en 08 zijn opgegeven. Bij PW zijn deze ook opgegeven. Hoe moet ik hier dan mee omgaan. Kan ik alleen een provider die op een andere key reeks zit (02 of 04) dan toevoegen ofzo? Dus de ene provider heeft b.v 02 en o4 de ander provider 06, 08 en 010, dan kunnen ze wel bij elkaar en als ze elkaar overlappen niet?<p>En wat moet ik met die ** ** ** key doen?<p>MvGr, Crazy <p> Geen keys hier op het board. GRRRRRRR!!!!! <p>[ 12-12-2001: Bericht gewijzigd door: satkeumes ]</p>
Aanbevolen berichten