Hemant Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Hallo, Heb een AVI gedownload als ik deze afspeel is alles perfect loopt prima, zodra ik hier een subtitle aan toevoeg is het geluid niet meer synchroom, weet iemand waardoor dit komt? Heb al verschillde players geprobeerd avi is gecompressed via XVID ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 24 juni 2003 Geplaatst: 24 juni 2003 Al eens geprobeerd met een andere player? bvb DSD (divx subtilte displayer) Greetz {Spirit}
Gorilla King Geplaatst: 25 juni 2003 Geplaatst: 25 juni 2003 Citaat: Hallo, zodra ik hier een subtitle aan toevoeg Bedoel je de subs echt toevoegen of alleen tijdens het afspelen?
Hemant Geplaatst: 25 juni 2003 Auteur Geplaatst: 25 juni 2003 Ik bedoelde via vobsub de subs activeren. Lag aan vobsub, werkt nu weer perfect unistall en install heeft geholpen. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen