Gast Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 hulp gezocht media mater nokia 9500 hallo wie zou mijn ff willen helpen me philips seca box is naar de maker en heb ff een kastje ( geleend) en heb een groene pic kaart maar staat niks op ik ben zelf op de hoogte van seca maar niet van irdeto files box wie wil me even helpen om dat aan de gang te krijgen ik kan zelf wel het hele forum na gaan lezen maar heb de irdeto maar voor paar weken dus om alle gegevens na te gaan lezen zie ik niet echt zitten wand me hobby is seca ;-) die gene die me wil helpen graag zo dat ik en me kleine kids toch nog ff 2 weken beeld kan zien wand heb ook geen cabel meer baal <p>icq 62967285 email quinten@direct.a2000.nl groetjes project/ron<p> quinten@direct.a2000.nl
Gast Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 mm9500, ik neem aan geen omgebouwde, dus op zoek naar de eend of phil ofzo, voor goldwaver prima, maar ook voor jouw kaartje. Werkt toch hetzelfde als bij s@ca, dus ik snap je probleem niet helemaal.<p> stay satted
Gast Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 @quiten:<p>ik snap best wel dat je graag dingen wil weten maar svp niet 2x dingen posten, die in het andere forum heb ik bij deze ook verwijderd dus mvg
Gast Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 ja werk het zelfde dat klopt maar weet niet welke files ik er voor nodig heb je geeft aan mm9500 files kan je mijn meschien een url geven of een tip ik zelf kan ze niet vinden tnx
Gast Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 sorry hoor quinten, maar je schreef zelf dat je op S@ca zelf al behoorlijk bedreven was, dan weet ik zeker dat je ongetwijfeld ook wel eens ir@ETO FILES gezien hebt, dus hier stop ik hoor, ennu die van de duck werken prima hier..... . Wil best met mijn beperkte kennis mensen helpen, maar ik vertik het om hapklare brokken te geven. hoppie !!
gert 2000 Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 als je een groen kaartje hebt de smd uitvoering moet je bij de nokia het doorzichtige frontje eraf halen anderst komt de kaart er niet ver genoeg in de smartkaart reader. gr gert
Gast Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 de kaart kan er wel goed in dat is prima voor heen stond er op de kaart wel c+ en div zenders op maar miste veel kanalen dus dacht ff andere files er op maar nu helemaal niks meer lol dus ik kan niet de juiste files vinden wat ik ook doe meschien dat jij een oplosing weet voor me
Gast Geplaatst: 1 januari 2002 Geplaatst: 1 januari 2002 philipsen heeft je duidelijke tips gegeven, nou niet gaan zitten zeuren hier om filez he! laten we een goed begin met z'n allen er van maken, ik dacht dat de boodschap nu wel duidelijk was ook ivm dat dubbele posten! ok? mvg
Aanbevolen berichten