Ga naar inhoud


v 1.0a vastzetten op irdeto


janhendrik

Aanbevolen berichten

Ik heb m'n philips voorzien van wat verse firmware, v1.0a, alhoewel dit niet de nieuwste firmware is, toch een goede keuze niet?

 

Al snel bleek dat ik de nederlandse kanalen kon omzetten van seca naar irdeto

Jammer alleen dat ik ondanks alle posts hier geen verdere info kan vinden hoe of ik seca vast kan omzetten naar irdeto. Heb inmiddels wel begrepen dat ik een instelling moet vastzetten, maar kan de juiste weg niet vinden.

 

Wie o wie help mij een eindje op weg.

 

Alvast bedankt.

 

Janhendrik....

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is inderdaad een oudje, maar werkt goed en als je daar tevreden mee bent is dat toch goed.

 

Je kan met deze firmware de CA-ID (codering) per kanaal zelf bepalen en vastzetten zodat je b.v. Ned1 altijd in irdeto codering ontvangt.

Selecteer met de menu-toets het hoofdmenu en kies optie 2 (VOORKEURKANALEN KIEZEN) in dit scherm kan je nu via de E toets de CA-ID per kanaal kiezen door er meerdere keren op te drukken kies je in dit voorbeeld Irdeto, als je klaar bent verlaat je het scherm via de A toets en zet effe de decoder op standby om deze wijziging op te slaan.

 

PS in dat scherm zit ook nog een optie om via de OK toets voorkeurkanalen te selecteren, d.w.z. snel zappen tussen de door jouw geselecteerde kanalen, zaplijst activeren door de toets (X) (voork) op je afstandbediening.

Op het beeld zie je ook een kruisje. (rood is de zaplijst uit en wit is hij ingeschakeld)

 

Suc6

Grts, euromuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ euromuis

 

Super dat ik een reaktie krijg van de ( mede )ontwikkelaar van de firmware! Zoals te verwachten viel is het inderdaad erg simpel als je het weet!! Ingesteld en nu weer gelukkig. Bij deze een dank woord voor je inzet om van de Philips een echte allrounder te maken !!

 

@ Johan45

 

Bedankt ook voor jouw reaktie, het hielp mij al een eind opweg!

 

Janhendrik....

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...