Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 hallo allemaal iedereen de beste wensen <p>wat is het verschil tussen freecam en allcam<p>en wat voor een irdeto cam heb ik hiet voor nodig<p>want waar ik zelf erg geintresseerd in ben is Nagra maar ook viaccess en als dit in een systeem kan is dat veel makelijker<p>kan iemand de verschillen uit leggen
prutsie Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 1/lees de faq's (frequent asked questions), en kijk op de linkpagina's van deze site.<p>2/een freecam (appelboom) IS een allcam (boom), een allcam (boom) is niet per definitie een freecam (appelboom). Ook dit wordt uitgelegd op diverse sites, snuffel eens goed rond. Ook is er via de zoekfunctie van dit board veel over te vinden.<p>er zijn nogal wat verschillende versies en types allcam in omloop, afhankelijk van de hardwareversie. welke je van jou cam zou kunnen maken is hier dus afhankelijk van. als je verder nagra, en andere coderingsvormen wilt decoderen met een omgebouwde irdeto cam, van welk type ook, moet je vaak behoorlijk stoeien om dit voor elkaar te krijgen. het gemakkelijkste gaat dit met een humax5400 met de bekende pluscam software. Hier zijn ook de meeste files voor gemaakt. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 Als je doelt op de oude irdeto ci's<p>Freecam -> zonder kaart naar Irdeto/Betacrypt zender kijken. En sinds kort ook met DS9 naar Seca/Viacces/Nagra<p>Allcam -> Irdeto en Betacrypt met kaart.
Aanbevolen berichten