Gast Geplaatst: 25 juni 2003 Geplaatst: 25 juni 2003 Misschien heeft iemand wat advies. Zoals mijn gebruikersnaam al aanduidt, ben ik geen broekje meer, dus heb de tijd om langdurig op vakantie te gaan met de caravan. Als ik mijn e-mail wil ophalen moet ik naar een internetcafe of zoiets. Ik heb een laptop met IR en een ingebouwd modem. Mijn GSM heeft geen IR. Ik begrijp dat het met een GSM met IR mogelijk is, maar dat dat heel langzaam gaat (9600 baud) Heeft iemand suggesties over wat en hoe en tegen een redelijk budget? Alvast bedankt Gr. Opa
Gast Geplaatst: 25 juni 2003 Geplaatst: 25 juni 2003 een gpsrkaart met sim van o2 / vodafone / kpn / t mobile dutchtone die stop je in je laptop en voila je hebt internet je betaalt dan alleende gprs kosten, tip, haal de gprs pcmcia kaart via internet en sluit een goedkope abo af bij O2 dan betaal je 1 euro 50 per MB ( verzonden + ontvangen ) maandelijkse kosten zijn dan 7 euro 50 + gprs kosten
Gast Geplaatst: 25 juni 2003 Geplaatst: 25 juni 2003 Ja, bedankt John Doe, Ik zal het verder onderzoeken. Gr. Opa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen