alejandro Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 hint, als je nou eens de 5 in 1 files zoekt en die edit met isvedit kan je ze zo uitlezen....<p>tis maar een hint,<p>ps, is this allowed?? Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Edit? tuurlijk maar dan moet je wel de meest recente keys hebben, lijkt mij...,toch?<p>Ik vraag van niemand of ie keys heeft alleen vind ik het zo raar dat ik ik de enige ben waarbij PW op zwart is gegaan.<p>Of zijn er meerdere hobbyisten?
Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Gelukt!<p>heb de keys gebruikt van afgelopen herfst en PW geeft weer beeld , de crd die ik erop had staan stonden Januari keys op die ik van de duck had , die hebben het dus maar 15 dagen gedaan?, .......vaag verhaal maar waar
alejandro Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 ik bedoelde eigenlijk de 5 in 1 van boris(duck) die zijn up2date...... maar mooi dat je beeld hebt.....<p>laterZ.. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Sinds 15/1 geen ontvangst van PW meer mogelijk "Irdeto status16" Na lang zoeken op internet aleen PMkeys kunnen vinden , bij de duck staan ook geen i*d*to keys meer? Ben ik de enige die hierop stuit. De files die ik gebruik hebben geen Au ondersteuning voor PW wel voor de rest van pakketten.<p>Suggesties?
Aanbevolen berichten