Ga naar inhoud


[Pioneer] Pioneer DBR-S100NL2


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een pioneer 100NL2 van andere filmware voorzien en wel de "627i_NL-BETA3.bin. Deze werkt uitstekend maar hij valt steeds uit is er misschien andere filmware beschikbaar die goed werkt en ook op seca2.

Met vr. groet parabooltje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij gaat spontaan uit of op stand-by dan moet de stroom eraf en weer erop dan kan je weer een halfuurtje kijken. We gebruiken twee FUNkaarten of de **$*@*%*&^*#** SX 6in1 of de PSN_FUN_6in1 met beide kaarten hetzelfde resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem zit inde files 6in1

Ik heb een pioneer 200nl alle soorten firmeware al geprobeerd ook 6.25

Ik heb ook een pioneer 120nl firmware 6.27i beta3 ook hier dat probleem

Ik werk nu met zibi-fx 6.27 nl met virtuele smartkaart al 2 weken hier geen probleem

Ik heb het gedownload bij dvb met werkende files alleen weet niet welke

Ik wil graag dynamit 6.27i beta 3 alleen ik weet niet welke files ik hier voor moet hebben

Want deze versie van euromuis is veel mooier !!!!! en werkt veel beter

allen mijn fun 4 werkt hier niet op

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van iemand de tip gekregen laad de filmware nog eens , en hij draait nu al de hele dag en geen storing meer gezien met de zelfde funfiles

 

De groetjes parabooltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes ermee firmware opnieuw heeft bij mij nog nooit geholpen

ik zal wel te vaak geflasht hebben

ik heb ook wel eens een dag gekeken (paar uur) zonder probleem.

ik hoor nog wel als de turner weer uitvalt.

ook mensen in mijn kennis kring met een philips turner hebben ook dit probleem alleen met fun4

Link naar reactie
Delen op andere sites

na een ietwat gerommel met draadjes is het mij een aantal weken geleden redelijk probleemloos gelukt de firmware te installeren,alleen de m_z kanalenlijst gaf een probleem(error in pionero,maar diet lag volgens mij aan de eprom nu ik wat heb bijgelezen).de volgende problemen doen zich alleen nu voor,ik heb geprobeerd dit te zoeken op het forum maar dit is mij niet zo geslaagd gelukt(my bad,probably):

1.de enigste files die bij mij werken,voorzover ik kan zien, zijn de jula of kuba 5 in 1.(geschreven met een mastera IV) 6 in 1 werkt naar mijn idee niet.de officieele canal+ kaart deed het tot 20 juni,toen hij door mijn gerommel zijn impuls miste(en nu niet meer te updaten is doordat ik geen seca2 nl kanalen meer kan vinden).

 

2.nu is het zo dat hoe vaak ik ook zoek met de jula/kuba erin,ik vind sinds gister geen nederlandse kanalen meer vind op rtl4 en 5 na. de canal + kaart geeft ook stug dezelfde kanalenlijst,terwijl die tot voor de 20ste een nette nederlands georienteerde lijst gaf.

 

ik vraag dus eigenlijk de volgende dingen(denk ik):

 

1.zou de M_Z lijst alles goed moeten weergeven samen met een jula/kuba/6 in 1(want dan probeer ik dat nog is erin te zetten)

 

2.propt de M_Z ook de benodigdheden in de virtual cam,dit ivm dat ik geen verwarring krijg met wat nou wat decodeert.

 

3.waarom geeft mijn canal kaart nu ook geen nl kanalen meer.

 

en last but not least,zou het opnieuw flashen het kanalenprobleem oplossen

 

thx alot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je met je abo de kanalen op seca hebben en met de files van het net moet je de kanalen op irdeto hebben staan. Check dit even in je lanalenlijst.

 

Groeten Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...