Gast Geplaatst: 21 januari 2002 Geplaatst: 21 januari 2002 Ik heb een vraag ik heb een goldprogrammer hiermee wil de multichocie kaart openen zetten voor het ontvangen van c+1 c+2 hoe moet ik dat doen of waar ik de keys kan vinden voor de galaxis ird 500 heb al verschillende dingen geprobeert <p>met vriendelijke groet pieteross
Gast Geplaatst: 27 januari 2002 Geplaatst: 27 januari 2002 Het makkelijkst: laat je orginele kaartje intact en programmeer een goldcard. Zo heb ik het opgelost nadat mijn orginele kaartje het plots niet meer deed. Met enig zoekwerk vindt je meestal de files die benodigd zijn om te programmeren. Advies: koop een programmmer en vraag direct om uitleg waar je sites kunt vinden, je hebt dan tenminste iets om mee te beginnen.<p>Succes,<p>Marcel
Gast Geplaatst: 27 januari 2002 Geplaatst: 27 januari 2002 je kan ook de file bij duck pakken van irdeto bij mijn weten zit de naam kit er in
Gast Geplaatst: 28 januari 2002 Geplaatst: 28 januari 2002 Met de goldprogger kan je helaas jouw kaart niet openzetten. je hebt hiervoor een phoenix programmer nodig waarmee het wel kan. je hebt dan wel het probleem dat je, als je naar c+ wil kijken je regelmatig (bijna iedere dag) je kaart weer moet voorzien van dezelfde file. c+ schakelt nl. die kaart voor de c+ kanalen steeds uit. Verstandigste is, omdat je toch al een goldprogrammer hebt, even een goldcard te halen en hier een irdeto kit op te zetten. met gold140.exe programmeer je dan eerst de eeprom en dan de pic.
Aanbevolen berichten