Ga naar inhoud


msmonk32.exe


Gast olav12

Aanbevolen berichten


@Snopper,

 

ik norton 2002 de virusupdate is van gisteren. Maar ik mag het kreng niet verwijderen of in quarantaine plaatsen. Maar ik heb zowel backdoor trojan als die andere.

 

HEEEEEEEEEEEEEEELP hoe krijg ik ze weg????????????????????/

 

 

Olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Snopper,

 

ik weet dat de update van 25 juni is omdat ik vanochten de liveupdate gedaan heb. Toen kwam er te staan virusdef. 26-06-2003.

 

Ik heb geen toegang tot het bestand. Ik weet niet wat ik moet doen.

 

 

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olav,

 

Je kunt je registry ook even aanpassen zoals in de link van symantec uitgelegd is.

daarna rebooten en dan heb je misschien wel toegang tot het bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik krijg de volgende melding van norton firewall: msmonk32.exe probeert toegang te krijgen tot het internet.

olav12


Als je er de mogelijkheden voor hebt, pak een oude ms-dos flop of zo'n win98 opstart diskette. Kijk eerst op je windows waar de file precies staat, schrijf dat eventueel op. Duw de ms-dos/win98 startdisk erin en je kan zelf gaan wissen, simpel met CD dir en Del. Om echt save te zitten zet eerst even je pc uit en start hem dan direct op met de diskette.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All,

 

op dit moment is het virus van de pc af. De worm is er nog. Ik gebruik windows 2000 dus wie een oplossing heeft graag. Symantec kon mij niet helpen.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heeft McAfee de oplossing middels de Virusscan online ?

Ik gebruik zelf al jaren McAfee en ben daar zeer tevreden over. Updates zijn regelmatiger dan bij Norton (Ja, ja heb ook Norton AV2003 geinstalled gehad maar dat heb ik weer redelijk snel verwijdert(met alle gevolgen van dien;-(())

 

Dus kijk even of je ONLINE kan scannen met McAfee

 

http://download.mcafee.com/

 

Kan hier niet testen of je die online virusscanner ook als TRIAL kan downloaden, maar probeer het eens. Je computer wordt dan "op afstand" gescanned.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je hem niet scannen in de veilige modus?

en als ik me niet vergis moet je systeemherstellen uitschakelen.misschien dat je hem dan verwijderd krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ozzo,

 

dat spul van mcafee, moet ik dan downloaden of wat moet ik dan precies doen.

 

Ik ben ondertussen wel erg benieuwt hoe dat dat kreng is binnengekomen.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch en @All,

 

dank jullie wel. Ik ga morgen proberen omdat kreng weg te krijgen want hij staat op de pc op de zaak.

 

Hoe kan ik er overigens voor zorgen dat de pc op de zaak verbinding via ADSl potdicht zit????

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...