Gast Geplaatst: 26 juni 2003 Geplaatst: 26 juni 2003 Is een philips 96070d (franse ontvanger) om te bouwen tot een Allcam? Zo ja, wie kan mij daarmee helpen (omg Eindhoven)
NEO_X Geplaatst: 26 juni 2003 Geplaatst: 26 juni 2003 volgens mij kan dat nog niet het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 27 juni 2003 Geplaatst: 27 juni 2003 Wat zijn dan de alternatieven bijv. om het Ned pakket weer aan de gang te krijgen. Eerst was het geen probleem met een goldkaart maar nu is alles zwart. Ligt dat aan seca2 dan ?? Alles hulp is welkom.
NEO_X Geplaatst: 27 juni 2003 Geplaatst: 27 juni 2003 ja seca 2 is het probl;eem die kast die je hebt draait alleen op seca en er is nog niks van irdeto voor je kan wel een seca 2 kaart beschrijven heb ik gehoord en dan engelse firmware in je franse decoder planten voor die seca 2 kaart moet je echter wel een abonnement aanschaffen ik weet het niet helemaal precies hoe het werkt maar er is een franse philips site lees de philips voor beginners pagina van M_Z maar eens het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen