scarlette Geplaatst: 26 juni 2003 Geplaatst: 26 juni 2003 hallo allemaal, ik heb de nieuwste firmware met flashcvt in de philips gezet. geen foutmeldingen gehad en leek erop dat alles keurig werkte. helaas kom ik meteen in het menu als ik de decoder weer aansluit op de tv. kan er niet uitkomen zonder eerst kanalen te laten zoeken. ontvang dan ned. zenders via seca2. als ik hem omzet naar multicam zou ik deze zenders toch via irdeto moeten kunnen ontvangen? hij geeft wel aan dat hij op irdeto is afgesteld maar helaas geen beeld. heb toch verschillende files geprobeerd op een fun zoals ik ze op dit board tegen ben gekomen. zojuist maar weer eens flash 512k.bin en eeprom die bij de 1.56i beta firmware zaten met FlashCvt er opnieuw ingezet. weer kom ik in het menu terecht als ik hem op tv aansluit en kan er enkel uitkomen door eerst kanalen te kiezen. heb een dsx 7072/03a. Is er een oplossing of doe ik iets fout?(denk het laatste). Kan ik misschien beter helemaal opnieuw beginnen met firmw. plaatsen. graag jullie mening bvd, scarlette humax 5400,xcam, Vu+Duo
M_Z Geplaatst: 27 juni 2003 Geplaatst: 27 juni 2003 Kijk HIER en ook HIER en ja hoor ook nog HIER en vooral HIER is het allemaal begonnen Dezelfde vragen komen hier steeds opnieuw aan bod blijkbaar. Dus als je dit allemaal gelezen hebt is ook jouw probleem zeker opgelost. Ook nog maar eens de screenshot van FlashCvt als bijlage meegstuurd. M_Z
Charly Geplaatst: 27 juni 2003 Geplaatst: 27 juni 2003 Hallo Scarlette Ik heb hetzelfde probleem ook ondervonden. Oorzaak; de instruktie niet goed gelezen. Als je alles doet, zoals beschreven staat, zal de flip het weer prima (of beter) doen. Belangrijk zijn de laatste tips van M_Z. solong Charly Ik weet nog niet waar ik in de fout ging, maar ik kan nu blindelinks "flashen". Voor alles zekerheid maar een Oslink gekocht, want op een gegeven moment was het "licht" uit.
scarlette Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Geplaatst: 27 juni 2003 ja hoor, ben er uit. had toch wat te maken met het aan/uitvinken in FlashCvt. buurman is weer tevree. bedankt allen. gr. scarlette humax 5400,xcam, Vu+Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen