Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een tijdje reeds gebruik ik een EMU file op de gepatchte interne CAM van de 5400. Dit met z'on 10 VIA.. en 2 Ird.. providers erop. Al een weekje zijn de meeste PW kanalen zwart en hoe hard ik ook mijn best doe om de juiste keys te branden, zonder resultaat echter. De key die vroeger gebruikt werd was wel een "Haendler Key, Chid 7530)

Wie kan mij aan de juiste keys en chid helpen?

Helaas kan ik deze gebruikte keys niet publiceren, maar wie de file wil inzien dan kan ik deze mailen.

• 2 weken later...

Geplaatst:

PW is langzaam alle handelaars-key's aan het wissen. (CHID 7530)<p>Binnen enige tijd zal het dus niet mer mogelijkzijn de Bluemovie & cinedom kanalen te bekijken.<p>Voor de overige kanalen gebruik CHID 7D21 ; 7D22 ; 7D 23 Indien je een geldige PMK & ProvId hebt moet je de key's binnen krijgen.

In mijn geval is het mosc kaartje automatisch naar deze CHID combinatie overgeschakelt.<p>Key's post ik niet daar in elk werkend setje op het net alle key's zitten. <p>groeten

Geplaatst:

Prov ID en PMK kunnen niet geplaatst worden op een EMU-file, maar ik heb een paar nieuwe keys getest en chid ID's. En met resultaat, de Cinedom's werken weer, en een part van de basiskanalen. Maar ik probeer zeker eens de mij voorgestelde chid Id's, misschien komt het basispakket daarmee vol open.

I love this hobby! smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.