Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hmm, wat moet ik daar nu weer mee. Ten eerste dacht ik dat ik gek werdt, woensdag werkte no_zap in mijn emu. Donderdag hexfile parser gemaakt, vandaag testen en werkt niet en ik maar denken dat het aan de parser lag. Oude key werkt idd.

Ten tweede hoe detecteer ik welke key nodig is? Bij nozap wordt nl niet gebruik gemaakt van checksums/signatures om CW te checken. Mischien is het aan ecm te zien welke key nodig?

Ik zie wel.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Ronald het was zelf zo dat de nozap modules zoals black ice crypt etc niet meer werkten .Maar er schijn nog een incryptie te zijn die op de jokercam en black ice crypt werkt van nog een zender .Weet jij of men daar ook een emu van zijn ontwikkelen.

vr gr bbbb

vriendelijke groeten bbbb

Geplaatst:

Ik had beide keys al van compy gekregen. Met de oude key kan ik met mijn emu 'gewoon' kijken. Volgens mij heeft mijn jokercam het altijd gedaan. Er moet dus een methode zijn om de te gebruiken key te detecteren. Dat moet ik nu gaan uitzoeken

Ronald

Geplaatst:
Citaat:
Ronald is het niet mogelijk om het auto update te maaken

Compy heeft uit betrouwbare bron gehoord dat er 16 keys zijn. Het is dus een kwestie van keys verzamellen, in een filetje stoppen die mijn emu kan uitlezen.

Ronald

Geplaatst:

bedank voor je antwoord dus je probeer je emu zo te maken dat die de keys gaat nalopen.

vr gr bbbb

Geplaatst:
Citaat:
bedank voor je antwoord dus je probeer je emu zo te maken dat die de keys gaat nalopen.

vr gr bbbb

Dat is waarschijnlijk niet mogelijk. De emu weet niet of het decrypted CW werkt, dat weet een hardware cam normaal ook niet (denk ik) dan moet er toch een mogelijkheid zijn om te kunnen detecteren welke key er gebruikt moet worden. In het ergste geval moet de gebruiker in bijf het emu menu opgeven welke key gebruikt moet worden.

Ronald

Geplaatst:

Ronald bij de funcard heb je een flash en een eeprom in de eeprom staan 16 code's hoe weet de eeprom nu wat voor code hij moet gebruiken .Ik denk door de flash misschien moet hij daar mee coresponderen .En is het niet bekend hoe de software van de jokercam werkt is de software gehackt dat men kan zien hoe men aan de code komt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen