Gast Geplaatst: 28 juni 2003 Geplaatst: 28 juni 2003 Ik heb de DB nog maar twee dagen en alles werkt op een manier. Een vraag:- Is het zo dat als ik er een nieuwe emu-image opgezet heb, dat ik dan alle satposities en settings kwijt ben, of doe ik iets verkeerd? Advies hieromtrent zal hogelijk op prijs gesteld worden. Met dank Gr.Opa
Gast Geplaatst: 28 juni 2003 Geplaatst: 28 juni 2003 hee opa, als je de nieuwe image erin zet, hoef je alleen maar je Rotorsettings opnieuw in te voeren. (lengte- en breedtegraad). Vervolgens kun je de settings met Dreamboxeditor erin zetten (staan op hackweb) en je kunt meteen draaien en kijken.
Gast Geplaatst: 28 juni 2003 Geplaatst: 28 juni 2003 Bedankt voor je antwoord. Dus ik kan mijn settings uitlezen, kan ik dus. En ze later weer terug schrijven, kan ik ook. Maar met die lengte en breedte graden zal, denk ik niet werken, want ik gebruik een 36V actuator met een V-box en die doet geen USALS, of zie ik het nog verkeerd? Gr. Opa
BzR Geplaatst: 28 juni 2003 Geplaatst: 28 juni 2003 Of je moet geen flash erase doen, alleen sommige images vereisen wel een flash erase.
Gast Geplaatst: 29 juni 2003 Geplaatst: 29 juni 2003 Toch weer wat om mee te expirimenteren! Bedankt voor de adviezen. Gr. Opa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen