Ga naar inhoud


Monoblok met Moteck SG 2100


pillie

Aanbevolen berichten

Mensen,ik krijg mijn motor niet aan de praat en ik weet niet hoe je een monoblok moet aansluiten op de Topfield 4000.(ik heb nog geen twin lnb)Ik kreeg op mijn TV te zien dat hij de motor aan verplaatsen was maar de schotel heeft nog geen centimeter gedraaid.Op de motor brand het groene lampje ook nog niet maar dat zal wel aan de aansluiting liggen.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had sluiting in mijn coax kabel,de motor doet het.Ik heb hem handmatig op astra 19.2 uitgericht,WAT NU.hoe moet ik hem nu verder instellen op mijn topfield.Ik heb de coax doorgelust van tuner 2 naar lnb 1 out. Hoe moet je die USALS instellen.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb de coax doorgelust van tuner 2 naar lnb 1 out

Sluit je lnb-kabel aan op de ingang :" tuner 1 ingang " verbind de tuner1 uitgang met de tuner2 ingang.

Zo lus je het goed door.

Je usals settings stel je in op de lokatie waar je jezelf bevind.

Voor Amsterdam is dat lengtegraad 4.9 oost breedtegraad 52.3 noord.

Voor je eigen lokatie kun je de juiste graden vinden op http://www.heavens-above.com/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik het referentiepunt nu uitrichten op het zuiden of op de Sirius?Heeft dit handmatig uitrichten enige kans van slagen of is het een kwestie van geluk?

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...