Ga naar inhoud


Diverse Xtreme vragen


Gast

Aanbevolen berichten

Na een poos een gepachte philips dx7072 te hebben gehad, en we thuis nog een receiver nodig hadden heb ik een Xtreme STR receiver aangeschaft.

 

Op zich is het mooi apparaat alleen ik heb de volgende problemen/vragen:

 

1. wanneer ik zap kom ik vaak op kanalen die met mijn philips gewoon te zien zijn maar waar de Xtreme bijv. aangeeft mediaguard en een zwart scherm. Maar wanneer ik vervolgens naar mtv ofzo ga en dan direct weer naar zo'n zender dan is ie wel open of alleen geluid ?

 

2. welke files zijn het beste te gebruiken voor deze receiver? ik die heb **$*@*%*&^*#** files geprobeert maar het lijkt of ik dan nog minder kan bekijken dan met mijn gepachte philips met seca1.20 files, dit kan natuurlijk ook liggen aan probleem nr. 1

 

3. Mijn receiver heb ik ontvangen met de volgende soft/firm/cam ware versies dien ik deze te updaten?

 

SW versie V01.05.00

HW verise V13.42.65

Loader V01.00.07

 

Cam -> pentacrypt 1.09

 

Last update: 20-01-03

 

4. tijdens het uitrichten van mijn schotel (ik had een monoblock erbij gedaan) deed de signaalsterkte hiervan totaal niks terwijl ik de zenders wel gewoon kan ontvangen. tijdens zappen geeft banner steeds 80% sterkte weer. Dit was niet het geval bij hotbird.

 

5. tijdens het kijken geeft ie soms heel kort "no or bad signal" weer of blijft het beeld soms stil staan, waar ligt dit aan?

 

sorry voor de lange vragenlijst, maar ik hoop dat ze opgelost kunnen worden zodat ik van deze receiver kan genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Punt 3 uit je lijstje:

1.55.13 is de laatste goed bekende en goed functionerende S/W. Te vinden op Xtreme-stb.com (Let op dat je de juiste versie pakt voor STB of PVR=met harddisk) De juiste loader hiervoor staat ook op deze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt er inderdaad beter de softwareversie 1..55.13 in zetten en ook in de magic module tetracrypt1.0 in plaats van penta.

Dan heb je ook minder problemen met schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...