M-Jay Geplaatst: 29 juni 2003 Geplaatst: 29 juni 2003 Hi all, Is er al iets bekend over een driver die gewoon een standaard USB of Mini-DIN keyboard kan laten werken? Natuurlijk wil ik ook liever het keyboard van Dream zelf...maar dat kan misschien nog wel lang gaan duren en een oud Mini-DIN keyboardje heb ik hier nog wel liggen. Greetz, M-Jay Xtrend ET10000, 1xDVBS 2xDVBC | Triax 78cm | Invacom SNH-031 0,3dB LNB | Moteck SG-2100Samsung DCB 9401R | 3 Raspberry Pi (XBMC, Domoticz) | AppleTV2 | Apple TV 1
Gast Geplaatst: 30 juni 2003 Geplaatst: 30 juni 2003 Ik doe zomaar eens een wilde gok, maar ik denk dat het toetsenbord er nog niet is omdat Dream de ondersteuning in de software nog niet af heeft, en niet omdat die dingen niet gemaakt of op voorraad zouden zijn???
Ron Geplaatst: 30 juni 2003 Geplaatst: 30 juni 2003 Ik heb gehoord dat juist de maker van het toetsenbord er niet klaar voor is. De dreambox kan IR zenden en ontvangen en daar was iets mis mee in het toetsenbord. De Nederlandse fabrikant van het toetsenbord zou daar nog mee bezig zijn. Tox
Gast Geplaatst: 30 juni 2003 Geplaatst: 30 juni 2003 Mijn ervaring met IR muizen en toetsenborden zijn niet echt zaligmakend. traag en vaak weigeringen. Je kan beter een gewone zender hebben.
Romeo_ Geplaatst: 1 juli 2003 Geplaatst: 1 juli 2003 zonlicht en infrarood een gouden duo... The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 1 juli 2003 Geplaatst: 1 juli 2003 Nou inderdaad, mijn DB staat vrij dicht bij het raam maar als het een zonnige dag is doet de AB het bijna helemaal niet meer.....
Batcompu Geplaatst: 1 juli 2003 Geplaatst: 1 juli 2003 Ik dink dat het toetsenbord via de ubs aan gestuurd word omdat mini din voor het geluid is bedoeld dacht ik. al kan het natuurlijk ook via infrarood gaan er zit tenslotten een ontvanger in de db dus waarom zou dat niet kunnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen