Gast Geplaatst: 29 juni 2003 Geplaatst: 29 juni 2003 een kennis van mij heeft een laptop gekocht bij een openbare verkoop maar daar zit een password in onder bios het is een ibm x21 p3 600mhz heeft iemand hier ervaring mee om die er uit te halen
cobes Geplaatst: 29 juni 2003 Geplaatst: 29 juni 2003 Normaal zit er een dipswits die even omgezet moet worden, maar als je het batterijtje er effie uit haalt terwijl de stroom eraf is vergeet hij dat pasword ook en kun je er zo in. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
alx Geplaatst: 29 juni 2003 Geplaatst: 29 juni 2003 Geen dipswitch toch, maar een jumper? Meestal in de buurt van de batterij/BIOS. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
NEO_X Geplaatst: 29 juni 2003 Geplaatst: 29 juni 2003 ibm heeft volgens mij een jumpertje vlakby de battery het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 30 juni 2003 Geplaatst: 30 juni 2003 Ooit al gedacht aan de universele paswoorden: Voor een award bios: (let wel op onder dos is qwerty dus ik typ hier de juiste qwerty combinatie in voor op een azerty keyboard) Zet numlock op en typ in hoofdletters ZQZRD°SZ (AWARD_SW) paswoord dat ingestelt was werd verwijdert. Voor een phoenix bios simpelweg phoenix. Op het internet vind je de rest wel voor andere biosen zonder de pc te moeten openvijzen. [color:"blue"] Indien er mensen zijn die meer keys wensen voor andere biosen ed kan ik deze wel in een bijlage bezorgen. Indien dit toegestaan is nattuurlijk. [/color] Greetz {Spirit}
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen