Ga naar inhoud


ARION AC-5000CI


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Een vriend van mij heeft een ARION 5000CI digitale ontvanger. Hij heeft onlangs ook een skycript-module gekocht maar deze decodeert de kanalen niet. Tot voor binnenkort kon hij dat met een ASTON-module wel. Als je in het CAMmenu gaat kijken zie je wel module staan maar hij doet niets. Ik heb ook eens een Irdeto module geprobeert en het decoderen lukt dan ook niet. Wie weet raad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is hij wel geprogrammeerd met twee funkaart4 of een fun 5 anders staat er niets op ze worden meestal leeg verkocht,voor het programmeren kan je hier in het forum kaartlezers cams genoeg vinden,succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeerd met FUN2 en FUN5. Skycript-module + kaarten werken in Echostar 3600. Daar ligt het volgens mij niet aan. Kan het zijn dat de software van de Arion dient aangepast ? Kan dit via sateliet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb even gekeken op de site van arnion.nl maar ik kan deze nergens vinden is het geen 6000CI daar is de laatste software van februari te downloaden en voor de funkaart moet je de flash hebben en de eeprom voor de MM dan zou hij het moeten doen,succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...