Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Misschien een vreemde vraag maar een vriend van mij heeft zijn DB aan zijn iBook gehangen, hij kan gewoon FTPen en natuurlijk via telnet en explorer de DB benaderen. Ik dacht dat hij alleen maar de Softcam.key in de var/keys moest zetten en dan rebooten maar dat blijkt niet te werken hoe kan je het beste de keys met de hand updaten via bijv. ftp? Als je een keyupdate doet via in ternet dan download je toch ook alleen de softcam.key???

Hij heeftz zijn DB niey op internet dus de Keyupdate funktie gaat bij hem niet werken.

Ik heb hem nu mijn hele key folder gemailed en hij gaat nu die terug zetten via FTP en kijken of het dan wel weer werkt.

Greetz,

M-Jay

Xtrend ET10000, 1xDVBS 2xDVBC | Triax 78cm | Invacom SNH-031 0,3dB LNB | Moteck SG-2100
Samsung DCB 9401R | 3 Raspberry Pi (XBMC, Domoticz) | AppleTV2 | Apple TV 1

Geplaatst:

Hmmm....ik lees net iets hier op een oude topic.

Dat je ASCII moet gebruiken bij het uploaden via FTP en niet bin of iets anders. Ik ga hem gelijk FF bellen en kijken of hij dat op de MAC bij Fetch (FTP util) kan instellen.

Maar mocht iemand nog tips hebben.......

M-Jay

Xtrend ET10000, 1xDVBS 2xDVBC | Triax 78cm | Invacom SNH-031 0,3dB LNB | Moteck SG-2100

Geplaatst:

@Toine

Ja zo staat ie er ook... ook zo gedownload X****h. Maar hij gaat het zo nog FF proberen.

M-Jay

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen