Gast Geplaatst: 21 maart 2002 Geplaatst: 21 maart 2002 Ik heb een gepatchte humax irci 5400. Enkele weken geleden was het nog mogelijk om o.a door satkoos z'n irdetofile de kanalen van premiere te bekijken. Wanneer ik nu een gw kaart programmeer, dan kan ik alleen een beperkt aantal zenders van deze provider bekijken, zoals cinedom, classica. Zou graag willen weten hoe dit zo plotseling kan gebeuren. In het verleden kon ik alles ontvangen. AAn het file zal het niet liggen, want dat is niet het enigste file die al geprobeert heb.
xfiles69 Geplaatst: 21 maart 2002 Geplaatst: 21 maart 2002 Ik denk dat je het toch in de file moet zoeken probeer beamer eens de geven alle kaanalen vrij. Waarom draai je met je humax met een goldkaart? Neem toch een fun kan veel meer op en evt een ci module erin voor autoupdate geeft ook geen problemen.
Gast Geplaatst: 22 maart 2002 Geplaatst: 22 maart 2002 Hallo Dit ligt niet aan jou file, maar aan PW die hebben alle dealer key´s uitgeschakeld. Groetjes Sjefke..
FredjeV Geplaatst: 24 maart 2002 Geplaatst: 24 maart 2002 Houdt dat in dat het niet meer draait met een Irseto setje op een goldcard??? Fred Rebox RE8500 V2.11.34
Aanbevolen berichten