Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zie bij sommige sites files voor nova en pink klopt het dan dat irdeto 2 is gekraakt of zijn het gewoon klonen van orignele kaarten

Geplaatst:

De files die er nu voor Irdeto2 in omloop zijn werken nog steeds niet.Heb zelf een Irdeto2 kaart uitgelezen,en je krijgt keurig alle gegevens,als je het daarna op een kaart zet of in Walbanger dan werkt het nog steeds niet.

Geplaatst:

@appien

Ik heb het geprobeerd met een Sct kaartje

die het nog twee maanden moet doen.

Met mk extract de kaart gelezen en daarna

een Irdeto1 wafer file aangepast met deze gegevens.Heb jij dit op een goldcard zien werken?

Anders moet ik het mischien met een zilvercard gaan proberen.

gr Gideon

Geplaatst:

Dit heb ik ergens gelezen..

Es ist möglich Irdeto2 oder Viaccess2 ohne Abo zu sehen.

Bis jetzt sind mir zwei Methoden erfolgreich gelungen.

Ich habe erfolgreich eine NOVA und Arab. Karte geclont

Doch leider braucht man dazu zwei originale Viaccess2 Karten. Eine gültige, und eine abgelaufende; die man aufmachen will.

Oder mit einen DOS-Emulator, Irdeto2 und Viaccess2 laufen 100%. Doch ständig muß der Rechner an sein, und über eine S-Logger-Karte

mit der Box verbunden sein.

Beim versuch die Daten auf einer Funkarte zu schreiben schlug fehl, lief die Karte Ca. 3 min.

Ich werde weiter Testen, und wenn es 100% geht, werde ich euch es sagen.

Und nun an die SCHWARZEN SCHAFE, hört auf eure IRDETO2 und VIACCESS2 Files zu senden, wenn Ihr genau wißt, das diese nicht gehen.

Euer CyberPabst

http://www.cyberxxxxt.bxxx.xx/

Silvester

Geplaatst:

Ik heb Sct nu op een goldwavertje met andere

16f84 gezet in de Hummy 5400 steeds een paar seconden beeld terwijl hij in de tussen tijd steeds twijfeld of hij hem wel of niet moet decoderen.

Geplaatst:

Dag,

@Gideon, Is Mkextract dan ook voor Irdeto ? Ik heb Mkextract20a gedownload en dat is voor seca of praten we over iets anders ?

Groetjes

Geplaatst:

Dag,

@Gideon, ik heb alle MKextracts geprobeerd die op Duwgati's site staan, maar geen enkele geeft het verhoopte resultaat. Kun je me soms een link naar jouw programma aangeven of het me opsturen ?

Bedankt.

Geplaatst:

Er werkte bij mij ook maar een deel van dit programma.

Voor de rest van de opties moet je je registreren.Alleen dit wil niet lukken.

Ik heb een aantal gegevens proberen te lezen met sucses.Als het niet lukt kan je ook nog Fm card proberen.Ik heb met laatst genoemde ook nog geprobeerd de datum van de orginele kaart wat vooruit te zetten,maar dit ging niet.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.