bartshit Geplaatst: 3 juli 2003 Geplaatst: 3 juli 2003 goeie dag als ik van mijn dvd (computer) naar de video ga heb ik goed beeld, als ik dit beeld opneem met de video, gaat het beeld storen als ik het weer afspeel. iemand enig idee hoe dat komt ?? bvd Bart Gr Bart.
Signori Geplaatst: 3 juli 2003 Geplaatst: 3 juli 2003 Dat is volgens mij Macrovision, een kopieerbeveiliging.
bartshit Geplaatst: 3 juli 2003 Auteur Geplaatst: 3 juli 2003 valt hier wat aan te doen? want als ik schotel kijk via de computer naar de video en dat opneem gaat het perfect. wat is dan het verschil ? Gr Bart.
Signori Geplaatst: 3 juli 2003 Geplaatst: 3 juli 2003 De dvd heeft die beveiliging dus de originele dvd kan je niet opnemen. Satelliet kan je uiteraard gewoon opnemen.
SmuttiO Geplaatst: 3 juli 2003 Geplaatst: 3 juli 2003 sommige dvdspelers kun je macrovision uitschakelen, of anders voor een paar tientjes zo'n "kopieerverbeteraar" voor VHS (werkt ook voor dvd) kopen bij ***geen-reclame***. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Gast Geplaatst: 3 juli 2003 Geplaatst: 3 juli 2003 eerst even rippen met smartripper naar hd dan afspelen en opnemen
bartshit Geplaatst: 3 juli 2003 Auteur Geplaatst: 3 juli 2003 we gaan het een en ander proberen bedankt Bart Gr Bart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen