MrMario64 Geplaatst: 4 juli 2003 Geplaatst: 4 juli 2003 Howdy, Ik heb een standaard kleine schotel en krijg maximaal 65 tot 70 signaal sterkte op astra. Wat is normaal? Ik lees mensen die 100% signaal hebben? Hebben deze dan een grotere schote? Hoeveel scheelt dat? Mijn kabel is nieuw en maar 5 meter lang. Zit deugdelijk gemonteerd. Met regen heb ik veel last van uitval, Ik moet dan de LNB droogmaken en dan is het weer goed. Helpt een "dakje" boven de LNB. Dank!
Gast Geplaatst: 4 juli 2003 Geplaatst: 4 juli 2003 Bij mij zit ik gem. op 71% bij C+, (60cm op de grond 1.60 software) maar mijn ervaring is dat er zelfs tussen twee dezelfde type ontvangers nog verschil in signaal zit. Dus niet te zwaar aan tillen. Grtz, Steven
Gast Geplaatst: 4 juli 2003 Geplaatst: 4 juli 2003 het beste is een schotel van 78 cm. met 64 cm. zou je ook goede ontvangst kunnen hebben. Kleiner dan 64 leidt tot een niet volledig signaal en uitval bij regen. Heb dit zelf namelijk ook gehad. Volledig open ruimte op Astra en toch maar 70% signaal met 55 cm schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen