Ron Geplaatst: 11 februari 2001 Geplaatst: 11 februari 2001 Spannend, mijn eerste bericht op sat4all als admin:-))<P>Eerst even wat over mijzelf vertellen:<P>Ik noem mijzelf Toxic[Q], ik ben 29 jaar oud en ben al ongeveer 6 jaar aktief bezig op satelliet gebied. Ik heb diverse ontvangers (Echostar AD3000IP Viaccess, Humax-5400, Nokia D-Box, Mediabox, LT-8700, Chapperal Montery en nog wat analoog spul)<BR>Verder kijk ik natuurlijk vaak wat er nou precies allemaal met een smartcard mogelijk is:-))<BR>Ik volg sat4all al maanden maar deed dat onder een andere login naam en poste bijna nooit.<BR>Op sat4all heb ik veel geleerd en kon het dus niet aanzien dat dit board zou verdwijnen.<BR>Ik heb mij via e-mail met de oude eigenaar in verbinding gezet en kreeg in samenwerking met thoic networks de kans dit board een 2e leven in te blazen.<BR>We hebben een hele nieuwe "Crew" en hopelijk gaan we er allemaal weer met frisse moed tegenaan!<BR>Ik wil wel iedereen vragen de board regels, die je hier kunt vinden: http://www.sat4all.com/ubbthreads/faq.php#rules in acht te nemen en daar samen aan mee te werken.<BR>Die regels zijn er niet omdat we hier politieagentje willen spelen maar alleen om hier alles een beetje netjes, leuk en overzichtelijk te houden.<BR>Ik weet zeker dat we er echt iets leuks van kunnen maken, dus laten we er voor gaan!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q] [color:"green"] Even de regels-url aangepast want die er stond bestaat al tijden niet meer. [/color]
whatyouneed Geplaatst: 11 februari 2001 Geplaatst: 11 februari 2001 he he het werkt weer ik heb het wel gemist<BR>ik had me aangemeld voor voor het seca gedeelte nog niets van gehoord hoe het nu veder gaat graag hier over berichten groetjes whatyouneed<P>what wheve got is whatyouneed <P> Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Gast Geplaatst: 11 februari 2001 Geplaatst: 11 februari 2001 Ik wens de nieuwe crew een daverende doorstart, suc6 allemaal...
Gast Geplaatst: 11 februari 2001 Geplaatst: 11 februari 2001 harstikken goed wat jullie gedaan hebben om te kunnen doorstarten ik wens jullie dan ook<BR>veel suc6 toe.
Gast Geplaatst: 11 februari 2001 Geplaatst: 11 februari 2001 Hallo Toxic(Q),<P>Gefeliciteerd met de doorstart van dit zeeeer interessante board.<BR>Ik ben zelf een lezer, die jaren geleden de belt afstruinde op analoge basis.<BR>De overgang naar digitaal heb ik een beetje gelaten voor wat het was. (Aanvankelijke verkrijgbaarheid van receivers en de opgelegde zaken van Multichoice approved etc. stuitten me een beetje).<BR>Sinds een tijdje ben ik aan het snuffelen op satboards alwaar heel interessante zaken te lezen zijn.<BR>Ik wens jullie veel succes met de nieuwe aanpak.<BR>Voor de overigen zeg ik maar:<BR> keep on smiling.<P>Groetjes Erger.
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Ik wens van mijn kant ook alle mods het beste toe.<P>Miserables
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Ook van mijn kant:<P>Great!! dat het bord toch voortgezet wordt. Ik zat al met wat ontwennings verschijnselen! <P>Ik wens de beheerder en alle mod's veel sterkte en hoop hier in de toekomst nog veel te mogen leren en ook mijn eigen steentje te kunnen bijdragen.<P>Robert
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Ook van mij de beste wensen met de doorstart ik hoop dat het allemaal soepel gaat verlopen en dat we er nog lang plezier van mogen hebben.<P>greetz casj
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 ook van mijn kant veel suc6 met de doorstart<BR>greetings manta01
Toxic Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Ook van deze zijde heel veel succes toegewenst met deze doorstart. Ben blij weer hier te kunnen zijn. Top!<P>P.S. Wat komt mij je naam toch bekend voor... DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Ik ben blij dat het board nog bestaat. Kunnen wij als beginners nog meer kennis vergaren over de verschillende satelliet systemen. Alle mod, veel succes gewenst.
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 succes met de doorstart. had m'n baken al verzet naar de fuboard. heb hier veel geleerd, en hoop er nog regelmatig terug te komen<P>nitwit
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Hier een oude medewerker van sat4all <P>hoop echt dat dit een nieuwe start is.<P>Wens jullie veel suc6<P>BigTony
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 ook namens mij gefeliciteert <BR>met deze doorstart ik kan gelijk weer goed slapen want ik miste het wel
Aanbevolen berichten