Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Als oude Admin en medewerker van dit board wens ik jullie allemaal een prettige voortzetting wink.gif" border="0

Geplaatst:

Toppie jongens, onkruid vergaat nu eenmaal niet.<BR>succes<P>Grenszuuker

Geplaatst:

Valt eigenlijk niets meer aan toe te voegen, ik ben net als iedereen harstikke blij met de doorstart. Kan ik gelukkig weer verder met heel veel leren!!!<P>Henri

Geplaatst:

sat4all.da.ru is niets als een hele goedkope kopie van sat4all gemaakt door iemand die volgens mij op een hele goedkope mannier een graantje van het succes van sat4all probeert mee te pikken.<P>Het is eigenlijk geen reactie waard, maar nu weet iedereen in ieder geval dat deze pagina niets met sat4all te maken heeft.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Ik wens de nieuwe mensen van sat4all heeeeel veel succes toe en dat het de komende tijd net zo interresant wordt als het voor mij het laatste half jaar was<P>chris laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:
rolleyes.gif" border="0 Ben in ieder geval blij dat het oude sat4all weer terug is.Was even in de war gebracht door het andere board,misschien iets te entousiast gereageerd.In ieder geval heel veel succes aan de nieuwe moderatoren en admin's.Keep up the good work. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0wink.gif" border="0
Geplaatst:

Ik wens alle mods veeeeeeeeeeeeeeeeel succes.<BR>En laten we allemaal dit board netjes houden.

Geplaatst:

Ja ik ben blij dat jullie weer online zijn, kunnen we weer switchen tussen sat4all en funboard voor alle leuke berichtjes.

Geplaatst:

Als oud mod wens ik iedereen die sat4all een nieuwe start gaan geven veel succes.<BR>Netpad.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Het board is ook beter geworden om te posten veel overzichtelijker .<BR>Bedankt en doe zo verder :-)))<BR> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

ik wens jullie veel suc6 en laat jullie niet gek maken door mensen bij menen leuk tezijn.<BR> gr django

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.