Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben in het bezit van een gepatchte humax5400 waarin de H2.08 loader zit en de allerlaatste settingslijst van Pet, de +CAM2002E NL. Ik gebruik een Funcard waarop ik de allerlaatste files van SatKoos heb gezet en ik ontvang nog steeds geen enkel beeld van de Premiere Erotik kanalen ??? Ik lees hier dat er mensen zijn die deze kanalen wel ontvangen. Wat kan de oorzaak zijn dat ze hier niet werken ?

Geplaatst:

Ga eens kijken onder de rubriek Humax, daar vind je de oplossing.

Maar eerlijk gezegd, maak je geen illusies, van Premiere Erotik val je onmiddellijhk in slaap.

Johan

Geplaatst:

Tja, moeilijk, ontvang je de andere premiere kanalen wel? Erotik 1 zit op heeft dezelfde CHID als blue movie 1, dus deze zou je zowiezo moeten zien, en als je ook naar Beate uhse kunt kijken, mag erotik ook geen probleem zijn. Ik werk zelf niet met settingslijsten, maar wat ik wel heb moeten doen is de VID EN AID EN CHID wijzigen om naar de kanalen te kunnen kijken. Met Humbox heb ik de gegevens gewijzigd van de ultra movie kanalen, hier zijn ze nl voor in de plaats gekomen. DUUSSSS, als je naar de kanalen van premiere kunt kijken EN je wijzigt de gegevens van de blue movie door onderstaande gegevens, dan mag het geen probleem meer zijn. Ze zenden trouwens 24/7 uit, dus dat kan het probleem niet zijn.

Nr. Freq, VPid, APid, PCR, ID

1 11758, 1791, 1792, 1791, 513

2 11758, 2047, 2048, 2047, 778

3 11758, 2303, 2304, 2303, 779

4 11758, 2559, 2560, 2559, 780

Geplaatst:

ik ben in het bezit van een humax 5600 met freecam2. Maar ik kan dus wel alles van Premiere zien behalve de erotik kanalen, waar zou in mijn geval aan kunenn liggen? en die Vpid en Apid en PCR kan ik niet terug vinden in Setedit5600 om in te stellen ik heb daar iets van original network id en TS ID.

Maar goed wie zou wat licht in de duisternis kunnen brengen? Alvast bedankt

Geplaatst:

Je hebt P.M.

de freq is 11758 H SR 27500 FEC 3/4 en daar gewoon op die transponder handmatig laten scannen....heb zelf een vh sat ...maar werkt prima ...heb 1 mozaiek beeld en 3 films!!!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.