Avalon Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Hallo <P>De vele E-mails die door members aan de webmaster zijn gestuurd heeft de doorslag gegeven om weer verder te gaan met het populairste board van europa. En daarvoor bedank ik jullie MEMBERS dan ook voor met grote steun die jullie via E-Mail hebben gegeven aan de webmaster (top dus). Er zijn nieuwe Moderators aangesteld die er vol tegen aan willen gaan om er weer een super european-board van te maken. En met uw hulp gaat dat zeker lukken. <P>Ik wens jullie dan ook voor de komende tijd veel plezier en hobbyfun op dit board. <P>Groetjes <BR>Avalon
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Gelukkig maar, zo zonder Sat4all is het wel heel kaal. Gelukkig is de jus over onze hobby weer terug!
rebootje Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Hartstikke mooi dat sat4all weer terug is. Ik wens de nieuwe Crew veel succes toe.<P>rebootje
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 fantastisch, ik wens jullie allemaal veel sucses.<P>jans
Bocky Wocky Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Goed dat jullie er weer zijn.<BR>Laten we er wat moois van maken!<BR>Keep it in the air..<BR>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Wat ben ik blij dat jullie er weer zijn, was toch wel even schrikken.<P>Dit board is gewoon onmisbaar voor de echte sateliet hobbyist, jullie database is inmiddels van onschatbare waarde geworden.<P>Hopelijk zijn jullie dit keer een lang leven beschoren. <P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Tof dat het Board weer 'in de lucht is'<P>Keep on the good work for this exciting hobby of ours!<P>
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 hieppiep hoera ons favoriet board is weer terug.ik wens de nieuwe moderators veeeeel suc6.<BR> gr django
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Gelukkig weer terug.<BR>Dergelijk board is onmisbaar voor vele onder ons, al zijn er altijd die komen herrie schopen.<BR>Persoonlijk heb ik nog geen beter board dan dit tegen gekomen, en hopenlijk mag dit zo blijven!<BR>
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Jongens, GEFELICITEERD<P>gelukkig dat dit board weer terug is, ik wis me geen raad de afgelopen dagen.<BR>elke dag wel een keer inloggen en dan ineens niet meer, was toch wel heel vreemd.<BR>en ik zag de hobby ook al moeilijker worden zonder naar de topics kunnen kijken.<BR>Ja ik ben echt blij dat het board weer open is.<BR>Alle mods heel veel sucses met het draaiend houden van de NUMBER 1
SatWijchen Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 supergoed dat jullie weer terug zijn !!!!!!!!<BR>Zelfs toen het board een paar dagen gesloten was ben ik toch nog iedere dag even wezen kijken of er nog een doorstart kwam en die is er nu , kijk dat vindt ik nou KLASSE.<BR>Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met jullie nieuwe ``baantje`` als moderater en dat het jullie voor de wind mag gaan<BR>grtz jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 ik was wel geschrokken toen jullie opeens weg waren ik keek altijd op dit board.en vind het fijn dat jullie er weer zijn dit is immers toch de populairste site van europa<BR>heel goed dat jullie de draad weer opgepakt hebben.<P> veel succes mbon
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Jongens het is goed dat jullie weer in de lucht zitten het werdt zo stil rond om sat4al en nu ook niet meer van die rare dingen in je hooft halen van sluiten gewoon lekker met zijn allen verder bouwen aan onze mooie hobby suk6 allemaal.<BR>G.R Pecari
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 gelukkig is HET SAT BOARD weer online.<BR>ik hoop voor een heeele periode<BR>veel succes aan de nieuwe grew.<P>groeten fred
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Good luck!<P>Good to be back on the best satboard on the net<P>Greetings Digidirk
Aanbevolen berichten