scarlette Geplaatst: 6 juli 2003 Geplaatst: 6 juli 2003 hallo, heb mijn buurman zijn flips gepatcht met 1.56i beta . deze werkte uitstekend met fun maar sinds gisteren geen beeld meer met fun en geen beeld met org. seca2 kaart ondanks serv toets gebruik. in het display geeft hij enkel tijdsindikatie aan ,dus geen zendernummer als ik op een nummertoets druk. wel geeft hij dan boven in beeld de zender aan. ook kan ik niet meer in het menu komen enkel met serv toets kan ik switchen van multi naar seca2. wie weet hier oplossing voor zodat ik toch minimaal in het menu kan komen? groeten, scarlette humax 5400,xcam, Vu+Duo
Gast Geplaatst: 6 juli 2003 Geplaatst: 6 juli 2003 Oorzaak..... geen idee. Je kan proberen er nog een keer de settings en eeprom in te zetten met Oslink of FlashCvt. Of: Gewoon de firmware opnieuw er inzetten inclusief de eeprom. Neem dan wel v1.56i Final, die is sinds vandaag bij M_Z te downloaden, daar zit ook al de nieuwste settings (kanaallijst) in. Suc6 Grts, euromuis
M€®LïÑ Geplaatst: 6 juli 2003 Geplaatst: 6 juli 2003 ik heb een dergelijk probleem ook gehad, sterker met toets A (in 1.60) kreeg ik niet eens een codering te zien, verder werkte alles naar behoren enkel nergens geen beeld op ook niet op bvn. oplossing. origineel patchen en daarna de 1.60 probleem opgelost. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
scarlette Geplaatst: 6 juli 2003 Auteur Geplaatst: 6 juli 2003 oke, ik ga het proberen . groeten scarlette humax 5400,xcam, Vu+Duo
scarlette Geplaatst: 7 juli 2003 Auteur Geplaatst: 7 juli 2003 nieuwste firmware 1.56i final er in gezet en werkt weer perfekt met l*xs*tf*l*s. groeten scarlette humax 5400,xcam, Vu+Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen