EL PIÑO Geplaatst: 16 juli 2003 Geplaatst: 16 juli 2003 En als je niet wil betalen, neem je gewoon een gratis pakket dat hetzelfde doet. Je hebt bijvoorbeeld phpBB of YaBB. Je kan er niet zoveel mee, maar in principe doen ze het zelfde als UBBThreads, de eerste van deze twee verdient mijn voorkeur. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 16 juli 2003 Geplaatst: 16 juli 2003 nou ja alleeen maar testen niet, ik wil het internet op lan gebruiken, dus absoluut niet commercieel. dus een budget ofzoiets bestaat niet voor een DUUR forum als dit. maar als dagelijkse bezoeker hier ben ik verliefd geworden op ubb threads, dus ben ik zo brutaal om het gratis te vragen. nogmaals , ik vraag dus niet de licentie gegevens ofzo alleen de php source.zip dingus dus
Ron Geplaatst: 16 juli 2003 Auteur Geplaatst: 16 juli 2003 En als licentiehouder kan ik je die software niet geven, sorry. De software is namelijk niet beveiligd, maar je mag ze alleen gebruiken als je over een licentie beschikt. Tox.
EL PIÑO Geplaatst: 17 juli 2003 Geplaatst: 17 juli 2003 maar als dagelijkse bezoeker hier ben ik verliefd geworden op ubb threads Zo mooi als hier wordt het ook niet vanzelf, dat komt zeker niet door UBB.threads, met wat geduld kun je met één van de gratis boards die ik je gaf bijna hetzelfde berijken.. Meer dan genoeg voor op een LAN. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen