Ga naar inhoud


silverkaart


Gast

Aanbevolen berichten

hallo ik heb gelezen van de silverkaart en je moet een versie 118.v5 erin hebben samsung 9500 dus dat heb ik maar heb 2 silverkaart,s gekocht silverkaart 2 en silverkaart 4 en heb hem geprogrammeerd met de silvercode,s maar tot mijn spijt doet niet alles nagra doet het niet wat is er loos wie kan mij het probleem oplossen groetjes klopjacht

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zal best allemaal wel werken enkel de nagra keys worden over het algemeen elke dag gewisseld (hispasat). Op turksat zijn ze ook waarschijnlijk gisteren omgegaan. Gewoon even zoeken naar nieuwe keys of een nieuwe file en je hebt weer beeld.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat weet ik wel het gaat juist om de hispasat zoals calavision die doet geen van alle silvercodes of ik programmeer hem niet goed.maar heb op sommige kanalen wel beeld hoor maar omdat er werdt gezegt je krijgt er alles mee open ook de nagra nou bij mij niet oke bedankt voor uw antwoordt groetjes klopjacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zit calavision dan? Zowel Lyngsat, KingofSat als SatcoDx kennen deze zender niet...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt er wel eens op aan vanaf welke zender (ca-systeem) je op de Nagra zapt...

 

zo legt Goran, die alles over de sammy publiceert, het uit.

 

Ook wil het wel eens helpen op het kanaal te gaan en de receiver effe in standbey te zetten...

Er zijn sommige Nagra's die drie tot vijf minuten nodig hebben om te openen.

 

cheers

 

South

Nino Ferrer + Radiah

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die paar minuten is alleen voor AU files en niet in dit geval. als de keys kloppen moet alles meteen opengaan. Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad om nagra te openen met de silvercard. bij andere sistemen is het wel eens voorgekomen inderdaad dat een reset nodig was. soms moet je ook effe van een sisteem naar een ander zappen en weer terug.

 

Gebruik de laatste editor en controleer gewoon of de keys kloppen.

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit de bedoeling is galavision is het geen probleem met de zilverenkaart

 

galavision.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik op dit moment:

 

Intern:

118-5 met zilverkaart.

seca 2 kaartje voor het nederlandse pakket

 

Extern:

MM 1.04 met penta 111nozap daarin Nozap funkaart (xamuh)

 

de zilverkaart had af en toe moeite met nozap vandaar dat ik het op deze manier heb opgelost

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik probeer het steeds maar nee hoor het werkt bij mij niet heb 118.v5 erin zitten maar bij mij werkt het niet hoor tenminste geen galavision wat doe ik verkeerd misschien de prog.niet goed ingesteld ik weet het niet wie kan mij helpen alsjeblieft .groetjes klopjacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...