Ga naar inhoud


[Strong] Radio (serv) toets ombouwen tot genre selectie cha


Gast Rebel87

Aanbevolen berichten

@Allemaal

 

Het volgende idee is bij mij geboren.

Friendly_guy is een channelisting aan het maken gesorteert op genre.

Is het geen idee om de genre blokken direkt te kunnen kiezen met de keuze

onder de serv toets (radio).

 

Bijv:

Keuze 1 = Movies (bijv 20 channels)

Keuze 2 = Erotiek (bijv 10 channels)

Keuze 3 = Series (bijv 8 channels)

Keuze 4 = Goddienst (bijv 5 channels)

 

enz...

 

Waarneer je dan 1 kies wordt het eerste channel van dat genre blok gekozen.

Ik wil dus proberen hier de fw op aan te passen.

 

Gaarne jullie reacties.

Rebel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eh, goed idee, kan. De aantallen zijn wel wat hoger. Movie-channels, 80 pay-per-view etc. Er zijn toch wel veel hoofdstukjes (36 stuks).

 

Je kunt de kopjes zien door met de e-knop het scroll-menu op te roepen. Dan de X-knop (wit maken) dan zie je alleen de kopjes (standaard zijn de kopjes FAV). Ben je in dat blok, dan direct X-knop (rood maken), en hij vouwt automatisch open. Is zeker werkbaar.

 

Huidige status, ben bij transponder nummer 107, nog 25 te gaan, voor versie 1. Dan is het testen, epg-knutsel, en fine-tunen. Fine-tunenen van de NIET-Europa kanalen en de Radio laat ik even zitten.

 

Rebel, enkele kanalen wijzigen soms/regelmatig de codering. Wat veel makkelijker is als je dan toch wilt knutselen, is de 'wijzig codering' daaronder verstoppen. Wat nu in de kanalenlijst met e moet gebeuren, om die te emuleren onder SERV. Trouwens SERV is wel interessant bij de radio-kanalen.

 

Bij mij is de c-knop zonder echte betekenis (zelfde als piloot), die mag van mij wel een toegevoegde waarde krijgen.

 

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet dat er veel meer hoofdstukken zijn dan dat ik aangaf.

Ik heb wat met die rode x ik vindt dat niks en je moet door alles heen scrollen om de genre te zien.

 

Toets c vindt ik prima.

Ik heb in versie 1.04 die radio (cpi) opnieuw vertaalt.

Op welk kanaal heb je die succesvol gestest.

 

 

Rebel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nergens, krijg een wazig scherm, met absoluut onleesbare tekens. Daarom ben ik nu verder aan het gaan, in de hoop dat ergens in een van de verborgen kanalen de schermopbouw voor de radio's verstopt zit.

 

Tot mijn schande moet ik toegeven ook jou werkwijze te hebben gevolgd: eerst effe eens genieten van de SAT, en niet continue de kabels lostrekken. Ik werk (nog) met Freedom 1.02. Vooralsnog geen behoefte gehad om de updaten. Misschien mag ik dat vanavond/morgen doen (bewakingsdienst in mijn nek.....)

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...