Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hier weer een apart probleem....Heb een omgepatchte irdeto 4.7se naar kina-FreeCam 2.018 met betacrypt patch!?!?!?.... Nu op mijn vh-sat werkt hij prima en ook op een nokia 9800S maar op een technisat en een humax 5600 geeft hij op de ORF zenders geen beed(niet dat het nu zo belangrijk is).Waarom werkt de ci module in andere ontvangers wel ??? of is daar nog een andere patch voor ?????..Ik snap het niet helemaal meer omdat het bij mijn vh-sat perfect loopt ontvangers waarbij het niet werkte hebben wel een recente update erin staan....

Geplaatst:

Nou het is heel raar... ik steek dus alles om ...de ci module met de kaart...ik krijg het niet aan het werken....moet aan de ci liggen want andere ci module in combinatie met technisat en humax 5600 werkt wel....en in mijn vh-sat werken alle ci modules(freecam)...misschien iemand die mij een goede ci flash voor mij heeft....stuur maar een PM als iemand wat weet

Geplaatst:

KIJK even op Nieuws > ALARM freecam

als je de echte 19 wilt downloaden of toegestuurd krijgen alleen die van 6 mei 2002 is GEEN fake.

cheers

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.