Ga naar inhoud


dsb 2000 wie heeft software voor deze reciever


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een oude dsb 2000 ontvanger gekocht waar een ilegale kaart in had gezeten, nu blijkt dat met een nieuwe canal+ kaart er weer de juiste software in moet, wie kan mij hieraan helpen of weet een bedrijf in het midden van het land die dit kan instaleren.

 

groeten, jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voor software zit er nu in dan?

 

Ik kan me niet herinneren ooit andere dan de originele software voor deze ontvanger te hebben gezien. Als het goed is druk je de Seca2 kaart er in en stem af op RTL4 en de updates moeten vanzelf komen.

 

Overigens heb ik wel wat problemen met deze bak. De update van augustus kwam niet vanzelf en moest ik voor bellen. En sinds deze maand loopt de decoder na een paar uur continue vast als hij op een van de zenders uit het C+ pakket staat.

 

Zijn er meer mensen bekend met dit probleem van vastlopen?

 

Henkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ook ik ben benieuwd hoe deze bak met een fun of gold kaartje heeft kunnen werken. Bij mijn weten is dat niet mogelijk met deze ontvanger.

 

Groet!

JeDe!

 

PS Mijn buurman heeft zo'n ding, ik heb 'm niet horen klagen over updates of vastlopers.

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor seca 2 kon je met een goldcard en de AA file , alle C+ kanalen zien

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...