Gast Geplaatst: 12 juli 2003 Geplaatst: 12 juli 2003 Lieden, bij mijn Humax (ik ga nog steeds "vreemd") kun je van het internet eenvoudig een kanalenlijst downloaden en in de reciever plaatsen. Bij de Dreambox afdeling zie ik zoiets niet! Bovendien krijg ik NIET de zenders te zien, die ik op mijn Humax wel krijg. Een hiernieuwde zenderscan biedt overigens niet veel soulaas. (tig-maal geprobeerd!) Wie kan er helpen voordat wij met ons Dreamertje (of wordt het toch de Humax) naar "la douche France" vertrekken. Dank voor het meedenken! Mardix
view Geplaatst: 12 juli 2003 Geplaatst: 12 juli 2003 Mardix, kijk eens hier. Lijsten genoeg.... Groeten en succes met de dreambox!
bbbb Geplaatst: 12 juli 2003 Geplaatst: 12 juli 2003 Kijk de forum zeer goed door je krijg veel meer zenders als de humax .En dan zie je ook hoe je de zenders er in zet met welke programmas .En waar je zenderlijsten kunt downloaden .Je bent nog wel even bezig. Maar ja dat is de hobby vr gr bbbb vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 12 juli 2003 Geplaatst: 12 juli 2003 Merci beaucoup! 't Zat (althans voor mij) een beetje 'verscholen'. Op (althans bijna) naar Frankrijk. Mardix
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen