Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, hier is de kanalenlijst van de M_Z settings lijst in Word formaat op 2 A4-tjes.

Let op, het zijn alleen de Astra(1) en Hotbird kanalen.

358631-TCS.zip

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Geplaatst:

Bedankt Hels, compleet vergeten om je te vragen die word file te maken. Ik heb de file alsnog toegevoegd in de zipfile van de settings.

M_Z

Geplaatst:

waarom staan er bij sommige zenders blokjes?

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

Geplaatst:

blokjes ? Bedoel je als je de file print ?

Waarschijnlijk worden deze speciale letters (umlauts etc.) niet herkent binnen jouw gekozen character set.

Ik gebruik Office 2000, maar voor zover ik weet moet het ook onder Office 97 goed gaan.

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Geplaatst:

pardon ik bedoel sterretje. Als je bijvoorbeeld bij 188 France 2 kijkt zie je rechts daarvan een sterretje. Ik krijg trouwens geen beeld meer op France 2...

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

Geplaatst:

Ik heb dat ooit gedaan omdat ik wilde aangeven dat dit kanalen zijn die alleen in seca2 uitzenden. Veel andere franse kanalen zijn ook nog te zien in viaccess 1. Het is inmiddels niet meer echt actueel, dus hecht daar niet te veel waarde aan.

M_Z

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen