Hagkobe Geplaatst: 13 juli 2003 Geplaatst: 13 juli 2003 hoi, ben nu al een heel eind verder met de dreambox is niet eenvoudig maar stilletjes aan lukt het zowat. dream-browser is nu ook oké. Nu mijn vraag: enkel alleen als ik de emu op mgcamd zet krijg ik beeld op diverse zenders. c+ gaat vlot , prem loopt soms niet, enkel na reboot weer wel. Op "drmatrix" en "romu" stand in emu menu krijg ik niets open. c+ en prem niets Lees echter op het forum dat voor freex het op drmatrix moet staan. Heb de laaste b*r** files met updater erop gezet Ook na keyupdates of omzetten van-naar geen enkel resultaat. Op u m p site vind ik dan ook de freex k*** , maar zijn die nog uptodate? bedankt alvast
Gast Geplaatst: 13 juli 2003 Geplaatst: 13 juli 2003 Zoek bij ump eens naar de autoupdater. Had eerst ook dat alles dichtzat, ook na de conversie maar met de auto updater doet bijna alles het weer. Succes!
Hagkobe Geplaatst: 14 juli 2003 Auteur Geplaatst: 14 juli 2003 bedoel je het programma 'key updater v2.04' ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen