alx Geplaatst: 24 juli 2003 Auteur Geplaatst: 24 juli 2003 Mijn dank aan ieder die moeite voor me heeft gedaan. Zelf had ik al id0 aan ground gelegd, daarna hetzelfde met id1. In beide gevallen geen resultaat. Blijft, dat ik slechts een externe monitor hoef aan te sluiten (zonder aan te zetten) dat als gevolg heeft dat op twee notebooks (compaq contura 400 en ibm thinkpad) het interne scherm wordt uitgeschakeld. De IBM kan ik met Fn-F3 uitschakelen maar de Compaq reageert op geen enkele Fn-combinatie. Eigenlijk wil ik de Compaq (zonder harde schijf) als printerserver gebruiken maar deze heeft een PCMCIA-netwerkkaart. Daardoor valt FreeSCO niet zondermeer te gebruiken. Nogmaals mijn dank aan ieder en groeten, alx Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Fredo Geplaatst: 24 juli 2003 Geplaatst: 24 juli 2003 meet eens welke er door verbonden worden Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
alx Geplaatst: 24 juli 2003 Auteur Geplaatst: 24 juli 2003 Ik wacht liever op iemand die er meer verstand van heeft. Dan zal ik onder toezicht gaan kijken welke er worden doorverbonden. "Wat mijn ogen zien maken mijn handen kapot." Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen