Gast Geplaatst: 16 augustus 2003 Geplaatst: 16 augustus 2003 in het settingsmenu (de radertjes) succes
Satfreakholl Geplaatst: 16 augustus 2003 Geplaatst: 16 augustus 2003 jizbo bedanky voor je snelle reactie maar daar in ben ik al een hele tijd aan het zoeken...onder expert setup of zo
Gast Geplaatst: 16 augustus 2003 Geplaatst: 16 augustus 2003 Ik heb een beetje een wazig probleem. Ik heb sinds gisteren een USB stick van 256 MB en dat ding werk perfect. Heb er een ext3 partitie op gemaakt en kan hem handmatig mounten en files erop zetten. Maar ik krijgt het met geen mogelijkheid voor elkaar dat dat ding automatisch gemount wordt als de dreambox opstart wat volgens mij automatisch zou moeten gaan met deze image. Iemand een idee waar het fout zou kunnen gaan? Ronald waar regel jij dat eigenlijk in de image dat usb automatisch gemount wordt? Anders fix ik zelf wel effe een nieuwe image die werkt voor mijn setup. m0rpheus@gentoo.org
Gast Geplaatst: 16 augustus 2003 Geplaatst: 16 augustus 2003 Nevermind Ik heb het al gevonden usb wordt gemount vanuit /etc/init.d/rcS Ik zag niks vaags in deze file maar ik heb wat checks weg gehaald en toen een nieuwe img gemaakt en nu werkt het. m0rpheus@gentoo.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen