Gast Geplaatst: 16 juli 2003 Geplaatst: 16 juli 2003 heeft iemand een schema voor een programmer voor de 29c040 flash eeprom graag met prog soft bij voorbaat hartelijk dank
prutsie Geplaatst: 19 juli 2003 Geplaatst: 19 juli 2003 Met de "Wilem" programmer moet je zelfs heel wat meer typen kunnen programmeren. Kits of compleet gebouwd ook voor relatief weinig geld te koop. Ik gebruik dit ding al jaren met veel plezier, werkt perfect. Het is een doorontwikkeling van de Electuur epromprogrammer van weleer. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 ik zal het even anders formuleren ik ben dus op zoek naar de print layout (om zelf de print te maken) en de componenten opstelling en de componenten lijst indien het niet te veel moeite is en als de print dubbelzijdig is maakt niet uit dat heb ik nog nooit gemaakt maar eens moet de eerste keer zijn bij voorbaat dank
prutsie Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 Tsja, daar kan ik je niet aan helpen. Voor de 57 euro die je voor een compleet bouwpakket betaald inclusief zif dil socket ga ik echt niet lopen modderen met zelf belichten, ontwikkelen en etsen. Heeft me al veel teveel kledingstukken gekost in het verleden. Het schema heb je in ieder geval, de software is ook vrij te downloaden dus de print zal je dan zelf moeten tekenen. Een heidens karwei, maar het is dan niet anders. Met de huidige freeware programma's die compete gerberfiles kunnen genereren en een goede printer of plotter moet je in staat zijn een goed ontwerp te maken. Als je trouwens alleen maar 1 type eprom wilt kunnen proggen kan je natuurlijk ook nog eens de nodige onderdelen weglaten. Dat versimpelt je ontwerp natuurlijk nogal. De sourcecodes van de software zijn ook allemaal vrijelijk verkrijgbaar dus deze kan je dan ook aanpassen aan je hardwareontwerp. succes met de bouw, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 het om zetten van jou schema is inderdaat een heidens karwij daarom had ik de vraag maar even anders geformuleerd maar ieder geval bedankt voor de moeite
TCDD Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 Voor de Willem programmer zijn ook pbc's te vinden, o.a. hier. Software kun je o.a. hier vinden, ook voor flash. Op willem's org is ook een forum. Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.
Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 tcdd hartelijk dank hier mee kan ik me waarschijnlijk voorlopig wel mee vermaken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen