Gast Geplaatst: 17 juli 2003 Geplaatst: 17 juli 2003 hallo, als de dreambox in 'standby' staat, en als laatste is een MP3 stream beluisterd, dan blijft deze rustig door lopen, er is geen output, maar aan de netwerk traffic kan ik zien dat de stream door blijft spelen. mijn vraag dus: een fout ? of het werkt zoals ontworpen ? Bart
Ron Geplaatst: 27 juli 2003 Geplaatst: 27 juli 2003 In de normale stand-by stand blijft de dreambox eigenlijk gewoon helemaal aan staan. Alleen beeld en geluid gaan uit en het display in dim. Dat is volgens mij ook zo bedoeld zodat je de db via het netwerk kunt blijven benaderen en op de achtergrond nog tasks kunt blijven draaien. Vis een "deep-standby" (3 seconden op de stand-by knop drukken en daarna een keuze maken) zet je hem echt uit. Tox.
Gast Geplaatst: 27 juli 2003 Geplaatst: 27 juli 2003 dat actief blijven van de linux interface is inderdaad duidelijk , en ook heel erg mooi ! maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat waneer je geen output meer krijgt er nog wel een stream blijft lopen ! het ophalen van deze stream heeft als doel, output genereren, dus op het moment dat de output stil wordt gezet, zou de input ook moeten stoppen.. vraag blijft of dit de plaats van de discussie is of dat ik dit eens aan de ontwikkelaars moet voorleggen .. Bart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen